1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار تصاویر رسمی جدید استون مارتین والکری

انتشار تصاویر رسمی جدید استون مارتین والکری

16 آبان 1397
  • 0

اگر بگوییم هایپرکار والکری مورد انتظارترین محصول استون مارتین در تاریخ معاصر است سخن به گزافه نگفته‌ایم.

افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر رونمایی هایپرکار استون مارتین و ردبول بوده و این دو شرکت موضوع یاد شده را به خوبی می‌دانند. به همین خاطر بریتانیایی‌ها از جو ایجاد شده برای جذابیت هرچه بیشتر هایپرکار والکری در رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده‌اند.

 انتشار تصاویر رسمی جدید استون مارتین والکری

برای مثال صفحه اینستاگرام استون مارتین تنها جایی است که می‌توان سه تصویر جدید از هایپرکار والکری را مشاهده کرد. در این تصاویر می‌توانیم طرح دو رنگ متشکل از رنگ‌های متفاوت آبی را مشاهده کرد. مهم‌تر اینکه در یکی از تصاویر بهترین نما از کابین والکری تا به اینجای کار تهیه شده است.

همان‌گونه که انتظار داریم کاکپیت پر از فیبر کربن، آلکانترا و تکنولوژی‌های برگرفته از مسابقات می‌باشد. کافی است به غربیلک فرمان فرمول 1 مانند را ببینید که تمامی کنترل‌های موردنیاز راننده را در خود جای داده است. این فرمان همچنین دارای صفحه‌نمایشی است که سرعت خودرو و پیشرانه و پارامترهای دیگر را به نمایش می‌گذارد.

 انتشار تصاویر رسمی جدید استون مارتین والکری

دو صفحه دیگر هم در کابین وجود دارد که یکی در مرکز داشبورد و دیگر در طرف سرنشین نصب شده و هردو به‌طرف راننده متمایل شده‌اند. از نظر موقعیت راننده هم می‌توان قرابت والکری با فرمول 1 را متوجه شد. استون مارتین می‌گوید والکری دارای موقعیتی است که احساس حضور راننده در خودرویی برای تجربه بهترین حس رانندگی را تضمین می‌کند.

ما دلیلی برای باور نکردن گفته‌های استون مارتین نداریم چراکه والکری ویژگی‌های آئرودینامیکی فرمول 1 را با ساختاری سبک‌وزن و البته قوی‌ترین پیشرانه‌ی تنفس طبیعی تاریخ یک خودروی تولیدی ترکیب خواهد کرد. پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی مهندسی شده توسط کثورث قدرت 1130 اسب بخاری دارد.

 انتشار تصاویر رسمی جدید استون مارتین والکری

انتظار می‌رود این قدرت عظیم با کمک سیستم ریکاوری انرژی جنبشی KERS توسعه یافته توسط ریماک تولید شود. این سیستم به همراه نسبت قدرت به وزن یک‌به‌یک باعث ایجاد سرعتی فوق‌العاده می‌شود.

استون مارتین امیدوار است پیش از پایان سال جاری نمونه‌های پیش‌تولیدی والکری را روانه جاده‌ها کند. تنها 150 دستگاه از این خودرو و هر یک با قیمت 3.2 میلیون دلار ساخته خواهد شد. بدون هرگونه تعجبی، تمامی این خودروها قبلاً فروخته شده‌اند.

منبع پدال


نظرات