1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. بازگشت کوروتی که 33 سال پیش سرقت شده بود

بازگشت کوروتی که 33 سال پیش سرقت شده بود

3 شهریور 1394
  • 0

وقتی این شورولت کوروت مدل ۱۹۷۹ در ۳۳ سال پیش دزدیده شد، متعلق به مردی به نام جورج تالی (George Talley) بود. این خودرو، سال قبل در «می‌سی‌سی‌پی» شناسایی شد و به‌دست صاحبش رسید. پس از رسیدن این خبر به مسئولان جنرال‌موتورز، آنها تصمیم گرفتند که اقدامی در این رابطه انجام دهند. در نتیجه، آن را بازیابی و تعمیر کرده و سپس آن را تقدیم به مردی می‌کنند که سال‌ها پیش مالک این خودرو بوده است.

تیم حاضر در «مرکز میراث جنرال‌موتورز» با همکاری شرکت «اتومتریک بادی شاپ آو سنتر لاین» در ایالت میشیگان، کار ترمیم و بازسازی را انجام می‌دهد. اخیراً آنها از «تالی» دعوت کرده‌اند تا از آخرین روند بازیابی خودرویش بازدید کند. تصاویری که می‌بینید، مربوط به این ملاقات است. این خودرو قرار است که اولین نمایش خود را در «وود دریم کروز» داشته باشد؛ یک محل مناسب برای رونمایی از یک کوروتِ احیا شده.

خودروی «تالی» تنها با یک تماس تلفنی پیدا شده است؛ اتفاقی که وی را کاملاً شگفت‌زده کرده است. وی سپس یک نامه به مارک ریوس (Mark Reuss)، رئیس بخش امریکای شمالی جنرال‌موتورز نوشت و به این ترتیب، خودروساز از ماجرا باخبر شد. «تالی» تنها چند سال کوتاه را با خودرویش قبل از ناپدید‌ شدن آن، گذرانده است، ولی اکنون امیدوار است تا بقیه عمرش را در کنار این «کوروت» بسیار خاص سپری کند.

 بازگشت کوروتی که 33 سال پیش سرقت شده بود

 بازگشت کوروتی که 33 سال پیش سرقت شده بود

 بازگشت کوروتی که 33 سال پیش سرقت شده بود

منبع پدال


نظرات