1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. شرایط طرح گارانتی خودروهای غیر شرکتی تویوتا اعلام شد

آخرین اخبار


شرایط طرح گارانتی خودروهای غیر شرکتی تویوتا اعلام شد

12 آذر 1393
  • 1
  • 10318

طبق اعلام قبلی شرکت ایرتویا، طرح گارانتی خودروهای غیر شرکتی به شرح زیر آغاز گردید :

کلیات طرح:

- هزینه های گارانتی اعلام شده شامل هزینه اجرت و تعویض قطعات و لوازم سرویس های دوره ای 10، 20، 30، 40، و 50 هزار کیلومتر نیز می باشد.
- این طرح تنها شامل خودروهای تویوتا و لکسوس 2014،2015 می باشد.
- کیلومتر پیموده شده می بایست کمتر از 2000 باشد.
- بیش از 60 روز از تاریخ ترخیص خودرو نگذشته باشد.
- گارانتی خودرو به مدت 2 سال یا 50000 کیلومتر می باشد.(هر کدام زودتر فراتر رسد).
- صدور کتابچه گارانتی توسط نمایندگی مرکزی " بخش گارانتی " انجام می پذیرد.
- پرداخت مبلغ مشخص طبق جدول ذیل بابت معاینه فنی ( چک لیست 160 آیتمی ) و هزینه گارانتی و تائید شرکت جهت دریافت دفترچه گارانتی.
- جهت مشاهده شرح جزئیات سرویس های دوره ای خودروهای تویوتا تا 50،000 کیلومتر اینجا کلیک نمایید.
- جهت مشاهده شرح جزئیات سرویس های دوره ای خودروهای لکسوس تا 50،000 کیلومتر اینجا کلیک نمایید.
- ضمنا شماره حساب 1-2042510-810-836 بانک سامان شعبه فلکه اول تهرانپارس کد 836 به نام شرکت توسعه خدماتی بازرگانی آریتا جهت واریز وجوه اعلام میگردد.
جهت ثبت نام در طرح گارانتی از طریق سایت اینجا کلیک نمایید
در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در مورد طرح یا بخش گارانتی واحد فنی ایرتویا با شماره تماس های 73452460 و یا ایمیل های hajia@irtoya.com,jalili_m@irtoya.com تماس حاصل فرمایید.

 

مدارک مورد نیاز خودروهای پلاک دار:

- رونوشت پروانه گمرکی
- رونوشت گواهینامه گمرکی
- رونوشت شناسنامه مالکیت خودرو(صادره از ناجا)
- رونوشت شناسنامه و کارت ملی خریدار

شرایط:

درصورت عدم مراجعه مشتری جهت انجام سرویسهای ادواری گارانتی خودرو طبق ضوابط و مقررات شرکت باطل می گردد . هزینه معاینه فنی (چک لیست 160 آیتمی) به عهده مشتری می باشد و در صورت عدم تایید سلامت خودرو این هزینه عودت داده نمی شود .


شرایط طرح گارانتی خودروهای غیر شرکتی تویوتا اعلام شد

شرایط طرح گارانتی خودروهای غیر شرکتی تویوتا اعلام شد

قابل توجه: سرویس های دوره ای علاوه بر نمایندگی های مجاز طرح گارانتی بشرح جدول فوق،در سایر نمایندگی های (مجاز) نیز قابل انجام می باشد.

مراحل درخواست گارانتی در نمایندگی:

- تکمیل درخواست متقاضی طرح گارانتی در وب سایت
- پرداخت هزینه معاینه فنی
- مراجعه به نمایندگی های معرفی شده برای معاینه فنی
- تکمیل مدارک
- پیش خرید سرویسهای دوره ای
- صدور دفترچه گارانتی

منبع ایرتویا



نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (14 آذر 1393 ساعت 00:06)

    هرچی باشه خوبه