200 دستگاه هیوندای اکسنت جدید در ناوگان تاکسی رانی تهران

16 مرداد 13959:19
3 دقیقه


200 دستگاه هیوندای اکسنت جدید در ناوگان تاکسی رانی تهران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن رونمایی از 200 تاکسی یورو 5،‌ گفت: در حال حاضر 800 خودروی مدرن با مدل «شرکت مالکی» و استخدام راننده در ناوگان تاکسیرانی فعالیت می‌کند.

 هیوندای اکسنت در ناوگان تاکسی رانی تهران

میثم مظفر در مراسم رونمایی از 200 دستگاه تاکسی هیوندای اکسنت (یورو 5)،‌ با بیان اینکه در تلاش هستیم تا کیفیت خدمات‌‌رسانی به مردم تهران را ارتقا دهیم، اظهار داشت: اگر به دنبال تأسیس دانشگاه هستیم و به موضوع آموزش در حوزه تاکسیرانی توجه داریم باید در نهایت به تغییر رفتار‌ تاکسیران‌ها دست پیدا کنیم و اگر سیستم‌های هوشمند را به استخدام گرفته‌ایم غرض این است که ناوگان منظم‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این بین کیفیت خودروها از اهمیت محوری برخوردار است و اگر به آن توجه نشود سایر اقدامات انجام شده نمی‌تواند تحول چشمگیری ایجاد کند،‌ ادامه داد: 17 هزار تاکسی فرسوده در تهران وجود دارد که 6 هزار و 300 مورد از آنها پیکان هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: هر پیکان روزانه 10 کیلو گرم آلایندگی تولید می‌کند که این رقم در سال معادل 3600 کیلوگرم است. در حال حاضر 800 خودروی مدرن با مدل «شرکت مالکی» و استخدام راننده در ناوگان تاکسیرانی فعالیت می‌کند و اگر حمایت لازم از آنها صورت گیرد تعداد آن را تا پایان سال به 2 هزار دستگاه افزایش می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه با تحقق این امر معادل 120 میلیارد ریال صرفه‌جویی در منابع مالی و سوخت می‌شود، اظهار داشت: در سال 95 بیش از هزار و 100 دستگاه نوسازی شده و 3 هزار و 134 خودروی فرسوده اسقاط شده است علاوه بر این 2 هزار دستگاه جدید تا چند هفته آینده تحویل تاکسیران‌ها می‌شوند.

شرکت آتیه تاکسی شرکت سهامی خاص است که زیر نظر بانک ملت فعالیت می‌کند که بنا به تفاهم نامه 3000 دستگاه خودرو جدید نیز به سرعت وارد چرخ خواهد کرد.

 هیوندای اکسنت در ناوگان تاکسی رانی تهران

 هیوندای اکسنت در ناوگان تاکسی رانی تهران

 هیوندای اکسنت در ناوگان تاکسی رانی تهران

منبع:ایران جیب

نظرات کاربران
مصطفی
مصطفی
16 مرداد 1395
قطعا کار بسیار خوبیه . و حتما در کنارش هم باید آموزشهای لازم داده شود و قطعا استفاده از تاکسیمتر و پرداخت کرایه فقط بر مبنای تاکسمتر باشد .تا هر مسافر داخلی یا توریست با خیال راحت سوار بشه و نیازی به چانه زنی نداشته باشند. البته تو اکثر کشورها که تولید خودرو دارند بهترین ماشین تولیدی خودشان را تاکسی میکنند که مطمینا ماشینهای پراید یا تیبا یا سمند و یا پژوهای ما بهیچ وجه برای اینکار مناسب نیستند .و کیفیت هیچکدام برای تاکسی گردشی مناسب نیستند ودر این زمینه آمارها را کنار بزاریم و حرف تاکسیداران را بشنوید.