1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. 181 هزار تومان! هزینه معاینه فنی دوگانه سوزها

181 هزار تومان! هزینه معاینه فنی دوگانه سوزها

8 آبان 1396
  • 11

پیرو انتشار خبری مبنی براینکه هزینه تست هیدرواستاتیک هرخودروی دوگانه سوز 62 هزارتومان است، برخی از شهروندان معتقد بودند که هزینه دریافتی از آنها به منظور تست خودرویشان بیشتر بوده است که مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور در پاسخ به این اعتراضات این هزینه را صرفا برای تست هیدرو استاتیک دانست و حداکثر هزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز را ۱۸۱ هزارتومان اعلام کرد.

سعید قیصر در در این باره گفت: هزینه کلی معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز شامل ۶۲ هزارتومان برای تست هیدرواستاتیک، ۲۲ هزارتومان هزینه بازدید چشمی، ۲۸ هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و در مجموع تست هر خودروی یک مخزنه ۱۱۲ هزارتومان است.

وی اظهار کرد: همچنین برای خودروهای دومخزنه نیز تست هیدرواستاتیک هر مخزن ۶۲هزارتومان است که در نهایت ۱۲۴ هزارتومان هزینه تست دو مخزن، ۳۵ هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و ۲۲ هزارتومان هزینه بازدید چشمی بوده که در نهایت هزینه تست هر خودروی دوگانه سوز ۱۸۱ هزارتومان می‌شود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در مراکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی به منظور تست خودروهای دوگانه سوز به شماره ۳۰۰۰۷۱۱۱ پیامک بزنند یا به سامانه سیمفا مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه سیمفا مسئول رسیدگی به شکایات، انتقادات و نظرات شهروندان است. همچنین سامانه پیامکی نیز برای رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان فعال است و شهروندان در صورت مشاهده تخلف در هر یک از مراکز معاینه فنی خودروی های دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی جهت تست می‌توانند پیامک خود را ارسال کنند و به این شکایات در مدت ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

منبع ایسنا


نظرات

  • a a (9 آبان 1396 ساعت 09:38)

    نما را.خوب راه یاد گرفتین مردمو بچاپین

  • ابراهیم ابراهیم (9 آبان 1396 ساعت 08:31)

    به نام قانون و به کام قانون گزاران ذینفع
    خجالت هم نمی کشند هر روز یک راه دزدی جدید . 40 سال است با صنعت خودرو جیب خود و اطرافیانشون را پر کنید جیب ملت را خالی میکنند همه هم از هم بدترند از بالا به پایین

  • امیر امیر (8 آبان 1396 ساعت 19:21)

    والا ما که آخرش نفهمیدیم مزیت خودروی گازسوز چیه !؟ آلایندگیش که میگن بیشتره، هر چقدر هم که سر پول بنزین صرفه جویی کردی باید بذاری روی تعمیر موتور و جدیدا هم این هزینه مسخره و گزاف معاینه فنی !!! واقعا چی از جون مردم بدبخت میخواید !؟

  • عرفان عرفان (8 آبان 1396 ساعت 17:52)

    با سلام،
    مرفحان بی درد و حقوق بگیران نجومی نگران مشکلات و نداری مردم نیستند.راست میگه کسی که چند میلیون حقوق میگیره به فکر کارگر حقوق بگیر1400000 نیست.اینم از برکت جمهوری اسلامی است.

  • هیرکانا هیرکانا (8 آبان 1396 ساعت 16:09)

    آقا من بیکارم حاضرم یک سوم مبلغ بازدید چشمی بیام براتون کار کنم.چشمامم ده دهم هست

  • جلیل راعی جلیل راعی (8 آبان 1396 ساعت 14:57)

    سلام هزینه بازدیداولیه مخزن گاز22هزارتومان
    هزینه تست هیدرو67450تومان
    هزینه بازوبسته کردن یکمخزن بزرگ برا پژو 40هزارتومان
    جمعا129هزارتومان با علافی بسیارزیادچندین روزه
    این هزینه در نمایندگی رادخواه یزد انجام شده وتمام مدارک موجودمیباشد

  • ذکریا ذکریا (8 آبان 1396 ساعت 14:42)

    بازدید کجا بود بعضی موقع به راننده ها میگن برو پول را پرداخت کن و برو خودرویی که غیر استاندارد تولید میشه دیگه چه نیازی به بازدید داره

  • م.س م.س (8 آبان 1396 ساعت 12:33)

    خوردن یک لیوان اب و بازدید جیب مشتری.و ناچار بودن صاحب ماشین از قوانین من دراوردی شما و پول چائی و پول تخم مرغ نیمروی و.........یادت رفت ای بزرگترین کارشناسان جهان هستی

  • مجید مجید (8 آبان 1396 ساعت 11:52)

    یعنی هرسال باید برای خودروی دوگانه این کار بکنیم

  • آرش آرش (8 آبان 1396 ساعت 11:05)

    شکایت دزد پیش شاهدزد ببرید

  • محمد محمد (8 آبان 1396 ساعت 09:47)

    بازدید چشمیتون منو کشته!!!!