1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. ماشین های پلیس ایران با خودروهای هیوندای جدید نوسازی شد

ماشین های پلیس ایران با خودروهای هیوندای جدید نوسازی شد

9 آبان 1396
  • 5

پلیس پایتخت در نظر دارد برای ارتقاء توان ناوگان خودرویی خود و در جهت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، یک مدل از خودروهای هیبریدی مدرن را به خدمت بگیرد.

بعد از پلیس دوچرخه‌سوار، پلیس تهران بزرگ در نظر دارد با تغییر خودروهای پلیس و تقویت ناوگان خودرویی خود با اتوموبیل‌های مدرن و به‌روز، در جهت ارتقاء توانمندی‌ها و خدمت‌رسانی بهتر گام بردارد.

 ماشین های پلیس ایران با خودروهای هیوندای جدید نوسازی شد

بر اساس این گزارش،‌ پلیس پایتخت به دنبال آن است تا با وارد کردن خودروهای هیبریدی به ناوگان خودرویی خود، علاوه بر نوسازی این ناوگان، خودروهای دوست‌دار محیط زیست را وارد عملیات‌های پلیسی کند.

 ماشین های پلیس ایران با خودروهای هیوندای جدید نوسازی شد

در حال حاضر خودروی سوناتا LF که قرار است در صورت موفقیت در آزمایش‌ها و تست‌های تخصصی پلیس، به ناوگان خودرویی نیروی انتظامی تهران و پلیس راهور اضافه شود، یک خودروی هیبریدی ساخت کشور کره است که می‌تواند با برق و بنزین حرکت کند.

منبع تسنیم


نظرات

  • Dr.thrax Dr.thrax (7 دی 1396 ساعت 03:13)

    باعث تأسف هستش که نزاشتن جمشید آرین خودروی الکتریکی تولید کنه، حالا برای پلیس وارد میکنن.
    جای تأسف داره که مردم ایران که حقشون بهترینهای دنیاست باید حسرت ماشین پلیس رو داشته باشن.
    چرا پلیس که یک نهاد دولتی هست از تولید داخل حمایت نمیکنه، بله چون بدترین کیفیت رو داره.
    جالبتر اینکه همین پلیس، این ماشین های فوق بی کیفیت رو پلاک میکنه!!! کاش مردم بیدار شن؟ کاش هر کسی در هر جایی که کار میکنه، جلوی ظلم بایسته، همه در خواب هستند و سکوت... جالبتر اینکه به آینده هم امید دارند، آیا این همه سال انتظار کافی نبود؟ آیا فرصت پیشرفت نبود؟ آیا فرصت ریشه کن کردن فساد نبود؟
    چرا پدران ما پس از عمری خدمت به این مملکت، هنوز توانایی خرید یک خودروی با کیفیت و ایمن و اتوماتیک رو ندارند! با این وجود باز مدیران نالایق مرفه که بهترین خودرو ها رو سوار میشوند، قصد افزایش گمرک را دارند!

  • سلام سلام (3 آذر 1396 ساعت 01:30)

    هیچی دیگه بعد یه مدت میبینن نگهداریش هزینه بره میزارن مزایده جاش سمند ایران خودرو میگیرن مثل خودروهای بنز....اخه کدوم پلیس بااین ماشین میره تعقیب ؟

  • حسین حسین (14 آبان 1396 ساعت 08:50)

    انگنار توی یک مملکت یک عده هر چیزی رو به امریکا ربط ندن روزشان شب نمیشه ...

  • محمد محمد (10 آبان 1396 ساعت 09:03)

    افتصاد مقاومتی پس کجا رفت
    این تبلیغی برای محصولات خارجی اونهم شرکتهای کره ای که آمریکاییها سهامدار اون هستن و دقیقاً پول تو جیب آمریکاییها ریختن است؟؟؟!!!!!

  • مهدی مهدی (9 آبان 1396 ساعت 17:09)

    مگه خودور تولید داخل نبود که رفتن سراغ هیندای کره ای؟؟؟؟؟؟الگوی مصرف.....حمایت از تولید داخل.....حضرت علی عیله الاسلام می فرمایند...هر چه واسه خودت نمی پسندی واسه دیگران هم نپسند.......