1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. احتمال خروج هیوندای از ایران - سر انجام الانتراهای مونتاژی چه خواهد بود؟

احتمال خروج هیوندای از ایران - سر انجام الانتراهای مونتاژی چه خواهد بود؟

20 خرداد 1397
  • 3

طبق اطلاعات به دست آمده، شرکت هیوندای کره‌جنوبی پس از خروج آمریکا از برجام قصد دارد ارتباط خود را با ایران قطع کند.

احتمال خروج هیوندای از ایران

شرکت هیوندای پس از پژو-سیتروئن دومین خودروسازی است که به دلیل لطمه نخوردن از تبعات پیش آمده در ماجرای برجام ایران را ترک میکند. هر چند این خبر به طور رسمی اعلام نشده ولی شواهد نشان میدهد که نمایندگان این خودروساز کره‌ای هیچ طرح و برنامه ای برای فروش محصولات وارداتی خود ندارند و گویا محصولات مونتاژی هم قرار نیست در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

سال گذشته پیش فروش نمونه مونتاژی النترا از سوی کرمان موتور آغاز شد اما هم اکنون تحویل این محصول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نخستین دور پیش فروش الانترا مونتاژی کرمان موتور با مدل 97

این شرکت از مشتریان خود خواسته است که جهت تعیین تکلیف خودروی ثبت نامی به نمایندگی‌های مربوطه مراجعه نمایند که به احتمال فراوان محصولی جایگزین را برای این خودرو در نظر گرفته‌اند.

تجربه سواری و بررسی هیوندای الانترا 2017

احتمال خروج هیوندای از ایران



نظرات

  • یبل یبل (20 خرداد 1397 ساعت 19:40)

    باور کنید دارم به اینده امیدوار میشم.....

  • کاربر کاربر (20 خرداد 1397 ساعت 16:41)

    این رنو و پژو و که امتحان خودشونم تو وفاداری قبلا پس دادن خودروسازهای غرور آفرین داخلی خودمون باهاشون قرارداد میبندن نه مردم...همین تولید کنندگان افتخار آفرین که اصلا دنبال منافع خودشون نیستن و همش دلشون به حال مردم میسوزه و اصلا از دوتا موضوع حمایت از تولید داخل و بحث اشتغال سو استفاده نمیکنن و هر چیزی رو با هر قیمت و کیفیتی که منافعشون رو تأمین بکنه تولید نمیکنن و هر وقت دلشون میخواد با شرایط خودشون نمیفروشن و هر وقت حوس کنن قیمتشون رو ببرن بالا بدون هیچ ترسی شروع به نفروختن نمیکنن.

  • یاسین یاسین (20 خرداد 1397 ساعت 14:50)

    هیوندای-رنو-پژو و........ تقصیری ندارن.تقصیر اونهای **** و*** هستش که اینارو به زور و.... کشیدن داخل کشور و صنعت خوردو را دادن دست شرکتهای **** تر از خودشون. این شرکتها دنبال منافع خودشون هستن ومطمئنا با هر بار شنیدن و وضع تحریم امریکائیها از ترس **** فورا درمیرن.