درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با سلام
تمامی این گرانی ها مربوط به خود خودرو ساز هاست .از اواخر ماه خرداد تا به حال نزدیک به 3 ماه هست که اصلا هیچ دعوتنامه خودرویی فرستاده نشده است .بنده دنا پلاس پارسال ثبت نام کرده ام با تحویل تیر ماه و هر بار به نمایندگی مراجعه میکنم با تمسخر میگویند دعوتنامه هیچ خودرویی نیامده و ایران خودرو و سایپا منتظر هستند خد رو را گران کنند بعد دعوتنامه بفرستند یعنی همه چی دست این دو خودرو ساز هست نه کس دیگر .عمدا به بازار خودرو تزریق نکردند تا بازار بکشه بالا و خودرو های خود را گران و بعد مردم و بدبخت کنند .من همه زندگیم رو فروختم و چقدر وام گرفتم تا تکمیل وجه کنم حالا باید منتظر گرانی باشیم .بعد توی خبرها منتشر میشه قیمت دست دلالان هست اصلا دلالی غیر از خود خودرو ساز ها وجود ندارد .
فقط کافیه اجازه بدید 6 ماه شرکت های خارجی مستقیم به این بازار ورود کنند ؛ حقوق گمرکی رو هم کم کنید تا *************خودرو سازهای******ر در بیاد .
دولت فقط به خودروسازها اولتیماتوم بدهد که اگر ظرف 15 روز نسبت به اعلام موجودی خودروهای انباشته شده در انبارها اقدام نکند به منزله احتکار بوده و آنها را مستقیما با قیمت قبلی به خریداران بفروش میرساند تا معلوم شود هر آنکه در او غش باشد . راهکار بعد فقط اعلام کنند که آزاد سازی محدود خودروها با عوارض 5 درصد در دستور کار دولت قرار گرفته و به مدت محدود اجرا کنند . آنوقت خواهید دید که خودروسازان به چه جنب و جوشی برای فروش خودروهای در پیتی روی خواهند آورد .
یادش بخیر : پراید کیلوئی چند ؟
به بازار آزاد خودرو نگاهی انداختم و داشتم فکر میکردم که ما مردم بزرگ ایران که مدعی فرهنگ و تمدن چندهزار ساله هستیم، توی یک بازار خودروی زپرتی کم مونده گوشت همدیگه رو بخوریم و به هم رحم نداریم. جلوی دوتا خودروساز زپرتی هم نمیتونیم واستیم. خدا رحم کنه دشمن به این خاک بزنه چطور جلوی اون میخوایم وایستیم...