شرکت تیونینگ DMC بیشتر به واسطه طراحی کیت بدنه خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت مشهور شده است. بنابراین جای سؤال ندارد که در آخرین پروژه DMC نیز در ابتدا نگاهمان معطوف به بدنه گاو سنت آگاتا باشد.
لامبورگینی اوراکان، خودرویی تازه و زیباست که تغییرات در بدنه آن میتواند تیغی دولبه باشد که یا چهره ای وزین و زیبا برای آن فراهم سازد و یا آن را تبدیل به خودرویی کم ارزش و سطح پایین کند. بنابراین DMC تصمیم گرفت که تغییرات ظاهری را از طراحی رادیکال و افراطی دور نگاه دارد.
کیت آئرودینامیکی DMC برای لامبورگینی اوراکان شامل اسپویلر. لبه جلوی دو تکه، اسکرت یا دامنه جانبی، منتشر کننده هوا یا دیفیوزر عقب و باله یا اسپویلر عقب قابل تنظیم میباشد.
این کیت بدنه بدون آسیب رساندن به ظاهر اوراکان طراحی شده و به آسانی نیز میتوان با جداسازی این قطعات، خودرو را به فرم استاندارد آن برگرداند.
از دیگر تغییرات ظاهری، استفاده از چرخهای آلیاژی مشکی رنگ با اندازه 20 اینچ و تایرهای 245/30 در جلو و 21 اینچ و تایرهای 325/25 در عقب میباشد.
اما تیونینگ اوراکان فقط به بدنه و ظاهر خلاصه نشده و کارایی آن نیز ارتقا یافته است. دستکاری و بهینهسازی برنامه نرم افزاری خودرو از طریق ECU باعث گردیده تا قدرت خروجی موتور از 602 اسب بخار به 621 اسب بخار افزایش یابد.
DMC همچنین تغییراتی در داخل کابین اعمال نموده است. غربیلک فرمان کاملاً جدید، دکمههای با جایگذاری جدید، روکش چرم و دوخت ویژه و کوک همرنگ بدنه با نشان DMC از مواردی است که جلب توجه میکنند.
هنوز اطلاعاتی از عملکرد و قیمت این تغییرات توسط DMC منتشر نشده است. البته این سنت بیشتر تیونرهاست و باید لامبورگینی خود را به این شرکت ببرید تا بهای این تغییرات و جزئیات آن را دریابید.