درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اسم سایپا بد در رفته شما از هر صافکاری بپرس از خودرو های لوکس ایرانخودرو هم شاسیش قویتره ، حالا بقیه خوبی هاش ک زیاده بماند
چه قدر ایراد میگیرید از این خودرو !
ما تیبا 2 داریم خب برای ماها که توان خرید ماشین خارجی و لوکس نداریم واقعا تیبا بهترین گزینس و راضی کنندس معلومه که منم ماشین خارجی سوار بشم تیبا تو چشم زباله ای بیش نیست !
در کل نباید انتظار ماشین زیبا و لاکچری رو از یه خودرو ایرانی داشت به نظرم راضی کنندس و قیافش هم قابل تحمله درسته که قیمتش بالاس خب این روزا چی ارزونه که ماشین ارزون باشه ؟
این ماشین. بنظرم عالیه برا کسانی که توان مالی زیادی ندارن
سلام تیبا2 ماشین خیلی خوبه وخیلی نرمه وقتی میخوای بپیچی ماشین احساس چپ شدن نمیکنی
سلام داداش تیبات داغونه
کلا داشبردش خیلی خشکه حتی با برخورد ناخون خط میوفته خیلی داغونه
بااین قیمتای عجیب غریب پژو و پراید واقعا به صرفه ترین ماشینه من یه مدل ۹۳ اش رو دارم واقعا تاحالا توی جاده و خیابون از هیچ ماشین بالای ۱۰۰ میلیونی کم نیاورده. جلوبندی محکم. هندلینگ خوب و نرم اگه لاستیک کره ای بندازی که عالیه.
تیبا از لحاظ هندلینگ و پایداری خیلی از پژو ضعیف تره مخصوصا در پیچ حس چپ شدن داره، جادار بودن و فضای سرنشین تیبا خیلی کمتر پژو هست، تیبا مصرف سوخت خیلی بیشتر از پراید داره، استهلاک قطعات تیبا خیلی بیشتر از پراید، سر وصدای موتور تیبا خیلی بیشتر از پراید هست یه یار تست کنید متوجه می شوید آدم اگه عاقل باشه برای شهر پراید عالیه و برای بیرون شهر پژو،تیبا جایگاهی نداره، راستی جلو پنجره تیبا داخل کاپوت گذاشتن خیلی زشت طراحی شده هر کار کنید اسپرت نمیشه! این کاپوت عتیقه تیبا هیچ جا پیدا نمیشه با کوچکترین تصادف باید عوض بشه!
اگه از نظر فضای پا دارید با 206 مقایسه میکنید باید بگم واقعا تیبا جای پای عقب خوبی داره و 206 کلا برای سرنشین عقب هیچ جایگاه انسانی در نظر نگرفته!!!!!!
همینکه ترمز تیبا عملکرد بهتری نسبت به پراید داره خودش کلی برتری محسوب میشه
داداش حداقل واشر نمیزنه مثل پژو.با پژو بری جاده باید خدا خدا کنی واشر نزنه اما با تیبا راحت میری و میای
سلام تیبا 2 بیسته خیلی عالیه متشکرم از محصولات سایپا
اقا تیبا حرف نداره بیسته من از سال 93 یکی دارم و خیلی هم راضیم
لطفا اطلاعات فنی مندرج در سایت را بروز کنید تیبا 87 اسب قدرت دارد که سایپا جدیدا از مدل 95 به بالا موتور و گیربکس را بهینه کرده است. در ضمن تیبا صندلیهای ریو و قطعات زیر بند مشترک با ریو و ال نود دارد. اتاق بیضی شکل تیبا همانند 206 ایمن است.
سلام،درسته که قیمت همه خودروها در ایران خیلی بالاست ولی تیبا به نظر من خودروی خوبیه،من قبلاً پارس و ۴۰۵ و سمند و پراید ۲۰۶ داشتم، و الان تیبا خریدم،قبلاً میخواستم تیبا بخرم ولی میگفتن که تیبا همون پرایدِ،ولی الان فهمیدم که کاملاً چرت گفتن و اصلاً معایب پراید(امنیت پایین،موتور ضعیف برای استفاده از کولر،ضعف در سربالایی و...)رو نداره.
اقا من تازه دوروزه این ماشینو خریداری کردم. چقدر عیب و ایراد داره
ماشینهای سایپا و ایرانخودرو خیلی شانس توش دخیله که چجوری از آب دربیاد. منکه تیبا2 مدل 94 دارم 206 هم داشتم. از تیپ 2 که خیلی بهتره با تیپ 5 هم تقریبا یه پا میره
درواقع با مقایسه قیمت جهانی خودرو ها و با توجه به این که اینا خودرو های ساخته شده تو ایرانن قیمت پراید و تیبا نباید به ده میلیون تومان هم برسه! یعنی***** بر کسانی که دارن به این مردم**** میکنن
سلام
ضمن تشکر از نقد و بررسی صورت پذیرفته به نظرم کیفیت، مشخصات فنی و امکانات خودروی تیبا هاچ بک به نسبت قیمت آن اصلا منصفانه است.
اگر رقابت دولت و مسئولین از خودرو سازهای دولتی داخلی نبود العان با این قیمت خودرو با کیفیت و امکانات به مراتب بالاتری را می توانستم خریداری نمائیم. به نظرم اینکه دولت بخواهد برای حمایت از حدود 100 هزار کارگر و کارمند خودروسازان داخلی در حق بیش از چند میلیون نفر متقاضی خودرو اینچنین کند بهتر بود که اگر هم قرار است کشور ایران خودرو ساز داشته باشد لااقل حدود 10 سال خودروهای روز با قیمت های مختلف شرکت های آسیایی و اروپایی در ایران تولید می گردید تا ضمن انتقال دانش و تجربیات ، قدام وبه نوسازی افزایش بهره وری شرکت های خودرو ساز داخلی اقدام می شد و مردم نیز با رضایت کامل اقدام به خرید خودروهای مونتاژ داخلی را بعمل می آورند نه اینکه این کیفیت و مشخصات خودرو به مردم تحمیل می شد.
داداش تیبات داغونه
بی ادبی نشه