1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. معرفی نسخه کروکی فورد ماستانگ 2018

معرفی نسخه کروکی فورد ماستانگ 2018

30 بهمن 1395
  • 0

فورد به فاصله چند روز از معرفی فیس لیفت 2018 ماستنگ، اولین تصاویر رسمی از نسخه روباز آن را منتشر کرد. کاپوت، مجموعه دماغه و قسمت عقب خودرو کاملاً مشابه برادر کوپه است. سه گزینه جدید به فهرست رنگ‌های موجود برای بدنه اضافه شده و رینگ‌ها در دوازده طرح مختلف قابل سفارش هستند.

 معرفی نسخه کروک فورد ماستانگ 2018

از موارد جدید داخل اتاق می‌توان صفحه‌نمایش 12 اینچی و انواعی از فناوری‌های ایمنی مثل کمکی پیش از برخورد، تشخیص عابران پیاده و سامانه‌ای بنام MyMode را نام برد که سلایق و انتخاب‌های راننده را ذخیره و برای دفعات بعدی در خود نگه می‌دارد.

 معرفی نسخه کروک فورد ماستانگ 2018

در بخش فنی پیشرانه V6 کنار گذاشته شده و تنها دو گزینه باقی مانده است: 2.3 لیتری اِکوبوست چهار سیلندر؛ 5 لیتری V8 تنفس طبیعی. طبق ادعای کمپانی هردو این‌ها مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت عملکرد بهتری ارائه می‌کنند؛ بدین صورت که گشتاور خروجی نمونه چهار سیلندر بیشتر شده و نمونه هشت سیلندر با بهره‌گیری از تزریق مستقیم و پورت (Port) بنزین در عین افزایش قدرت، مصرف سوخت کمتری دارد. از دیگر موارد قابل‌ذکر نیز می‌توان به تعلیق Magneride انطباقی و سامانه اگزوز جدید مجهز به دریچه قابل‌کنترل برای تنظیم صدای خروجی (مدل V8) اشاره کرد. فورد ماستنگ فیس لیفت 2018 از پاییز سال جاری (پاییز 96) وارد بازار خواهد شد.

منبع:پدال



نظرات