1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. کوییک اتوماتیک سایپا را بیشتر بشناسیم

کوییک اتوماتیک سایپا را بیشتر بشناسیم

28 فروردین 1396
  • 13
  • 20011

اسفند ماه سال 95، شرکت خودروسازی سایپا از خودرو جدید و گیربکس اتوماتیک خود با عنوان کوییک رونمایی کرد.

 کوییک اتوماتیک  شرکت سایپا را بیشتر بشناسیم

خودرو هاچ بک کراس کوییک مجهز به همان پیشرانه ساینا و تیبا با حجم موتور1.5 لیتر، چهار سیلندر خطی است که می تواند حداکثر قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتون متر را تولید کند. این خودرو دارای استاندارد یورو 4 و قابل ارتقا به یورو 5 است.

این خودرو در چهار تیپ ST، SE، SE-A و SE-A LUX عرضه خواهد شد. تیپ SE و ST مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی و تیپ SE-A و SE-A LUX مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT است. نوع فرمان این خودرو در حالت گیربکس دستی، هیدرولیک و در حالت گیربکس اتوماتیک، برقی است. گیربکس اتوماتیک این خودرو توسط کمپانی پانچ بلژیک طراحی و ساخته و تست های آن در کشور سازنده انجام شده است.

 کوییک اتوماتیک  شرکت سایپا را بیشتر بشناسیم

سیستم تعلیق کوییک در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب از سیستم تورشن بیم استفاده شده است. این خودرو دارای 4005 میلی متر طول، 1678 میلی متر عرض و 1492 میلی متر ارتفاع است. وزن این خودرو 1063 کیلوگرم و سیکل ترکیبی مصرف سوخت این خودرو در مدل گیربکس دستی 7 لیتر در هر صد کیلومتر و در مدل گیربکس اتوماتیک 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر است.

 کوییک اتوماتیک  شرکت سایپا را بیشتر بشناسیم

طراحی شده بر مبنای استاندارد محافظت از عابر پیاده، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، مجهز به سیستم ترمز ABS + EBD، سیستم کمکی ترمز (BA)، سیستم کنترل پایداری خودرو (ESC) (آپشن)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS)، سیستم ضد سرقت (Immobilizer)، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ های روشنایی در روز (DRL)، قفل شدن اتوماتیک درب ها در سرعت بالای 10km/h، قفل مرکزی، صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک (Iso-Fix)، قفل ایمنی کودک برای دربها، نشانگر باز بودن درب ها، باز شدن اتوماتیک درب ها هنگام تصادف، کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، چرا غ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، هشدار محدودیت سرعت بالای 120km/h ، سیستم استارت دکمه ای، فرمان برقی، سیستم ورود به خودرو بدون سوئیچ، نمایشگر لمسی 7 اینچی، مجهز به مسیر یاب (Navigation)، مجهز به Bluetooth، دوربین دید عقب، سنسور پارک دنده عقب، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم کنترل صوتی روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، صندلی برقی، نشانگر تعویض دنده در حالت گیربکس دستی (GSI)، چراغ های همراهی تا درب منزل (Follow Me Home)، کانسپت جدید دستگیره ها (آسان بازشو)، شیشه بالابرهای برقی جلو وعقب، نمایش دمای محیط بیرون، شیشه های دودی عقب، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن شیشه عقب، خروجی USB جهت شارژ موبایل، غربیلک فرمان Dshape، رینگ اسپرت 14 اینچی آلومینیومی تجهیزات ایمنی و رفاهی هستند که برای این خودرو بنا بر نوع تیپ آن در نظر گرفته شده است.

 کوییک اتوماتیک  شرکت سایپا را بیشتر بشناسیم

مدیرعامل سایپا اسفند ماه سال گذشته گفت: تلاش می‌شود این خودرو با آپشن‌های مختلف آن در قیمت بین ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان عرضه شود. وی خاطرنشان کرد: عرضه این خودروی جدید از ابتدای تیرماه سال 96 آغاز خواهد شد.

منبع:خبرماشین




نظرات

  • AYDIN AYDIN (30 فروردین 1396 ساعت 01:53)

    نقاشی آرمین 7 ساله از تهران

  • فرزاد فرزاد (29 فروردین 1396 ساعت 13:35)

    طراحیش که همه رو کت,بست کرده, اگه یه سر,اگزوز شیک روش بذارن فکر کنم راحت تمام هاچبک،های خارجی رو میگیره و میخوره و تف میکنه تو شونه خاکی جاده!؟
    این خودرو اول مو به تن سیخ میکنه و بعدش همشو میریزه!

  • m m (29 فروردین 1396 ساعت 11:46)

    به نظر من خودرو سازها حق دارند وقتی 40درصد قیمت خودرو رو دولت میگیره نباید بیشتر از این انتظار داشت فکر کن اگر 40درصد دولت نبود سمند میشد 18 میلیون پراید مشد 12 میلیون اونوقت قدرت رقابت ایجاد میشد خودرو ساز باید شفاف سازی کنه تا مردم فکر نککند همه پول خودرو رو اینها دارند میخورند دولت باید از حق خودش به خاطر جون مردم گذشت کند واجازه بده خودرو ساز خود روی باکیفیت بسازد اگر خودرو ساز بتواند خودروی 30میلیونی بدون پول زور بسازه

  • علی علی (29 فروردین 1396 ساعت 08:09)

    با سلام و احترام
    به نظرم حرکتی که قبلا انجام شد نه به خودرو داخلی را باید دوباره تکرار کرد تا انشالله یک روز انچه که مردم لایق آن هستند در اختیارشان گذاشته شود اینها فقط و فقط به فکر جیب ما هستن .

  • مهرداد مهرداد (28 فروردین 1396 ساعت 22:41)

    اینا باید برن فرغون بسازن به احتمال زیاد در صنعت فرغون سازی موفق تر خواهند بود .... بابا دنیا چی میسازن ما چی میسازیم اینقدر حمایت شدن به کجا رسیدن 26 ساله پراید تولید میکنن کجای دنیا 26 سال تو یک صنعت درجا زدن که ما الان داریم اینکارو میکنیم نمیتونن تولید نکنن خدااااااااااااااااااااااااااااا

  • براخاص دارابی براخاص دارابی (28 فروردین 1396 ساعت 18:44)

    این خودرو عالیه
    فوق العاده اس
    خیلی زیباست
    واقعا" با این قیمت و اینهمه تجهیزات شگفت انگیزه
    من تا بیاد دوتا می خرم یه سفید یه مشکی
    سایپا مطمئن
    وجدانا" مردم رو چی فرض کردند سایپا و ایرانخودرو ،این درشکه رو با این قیمت می ندازن به مردم

  • رامین رامین (28 فروردین 1396 ساعت 17:50)

    قیمت های نجومی، کیفیت بسیار پایین، اپدیت دیزاین مدل های جدید بسیار سطحی و چیپ، تیبا با تغییر چراغ ها شد ساینا و عوض کردن کاپوت، سمند شد دنا، اس دی شد رانا ، و در نهایت تیبا2 با کمی تغییر شد کوییک، حتی به خودشون زحمت ندادن داخل ماشین رو زیبا سازی کنن ، برای مثال دور مانیتور یه قاب گرفتن گذاشتن روی داشتبورد ،و و و .... بهتره زیاد بهش فکر نکنیم چون چیزی درس نمیشه((((((

  • مجید مجید (28 فروردین 1396 ساعت 14:42)

    کار نمایندگی ها بیشتر میشه خیلی مشکل داره این خودروهای تیبا ساینا هیچش به هم نمیخوره

  • محمدرضا محمدرضا (28 فروردین 1396 ساعت 14:31)

    اینام یاد گرفتن دو تا روف ریل میزارن میشه کراس

  • مصطفی مصطفی (28 فروردین 1396 ساعت 13:54)

    قیمتش من رو کشته!!... کوچکترین ماشین تولید داخل با قیمتی در حد L90! ..
    یاد همون رنو قدیم بخیر.. یعنی اینا نمیتونند 2-3تا ماشین با کیفیت با قیمت 15-20تومان تولید کنند؟؟

  • حامد حامد (28 فروردین 1396 ساعت 13:20)

    قاتل احتمالی جدید

  • حمیدرضا حمیدرضا (28 فروردین 1396 ساعت 11:43)

    پلاستیک مشکی به این زیبایی و چشم نوازی تا حالا ندیدم

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (28 فروردین 1396 ساعت 09:27)

    مانیتورش بد جاس اگه یکم پایین تر بود بهتر بود احتمالا میخواستن دقیقا مثل ساینا بشه یکم خلاقیت به خرج میدادن خوب بود