به طور قطع بی ام و X2 می تواند خلا موجود در سری X را پر کند و در بازار جایی برای خود پیدا کند.
شرکت مونیخی شاهد حضور کراس اوورها و خودروهای چهارچرخ متحرک است که شامل X1 تا X6 می شود و شرکت برنامه هایی برای عرضه X7 و X8 دارد. البته این تمرین شمارش اعداد نیست، در ادامه دلیل آن را به شما توضیح می دهیم ...
این تناوب عرضه مدل ها فوق العاده است. مسئله اینجاست که ظاهراً همه به دنبال یک خودرو شاسی بلند و عبور بدون ترمز از پیچ ها هستند، به همین دلیل همه مشتریان به یک طراحی خاص قانع نمی شوند. بنابراین ما در بازار، SUV های کوچک، SUV های بزرگ، SUV های کوپه و SUV های کوپه کوچک مانند X2 را می بینیم.
این مدل با طراحی هوشمندانه از X4 و X6 متمایز می شود و بیشتر شبیه به یک سری 1 هاچبک با ارتفاع بالاتر است. همچنین این خودرو جزو سری جدید بی ام و است که از سیستم دیفرانسیل جلو و چهارچرخ متحرک استفاده می کنند.
اگر عبارت های دیفرانسیل جلو، 5 در و SUV کوپه 4در را در نظر بگیریم و از شما بخواهیم که نام برند را حدس بزنید، احتمالاً نام بی ام و را مطرح نمی کنید. احتمالاً به تویوتا فکر می کنید و مسئله همین جا است، بی ام و نمی خواهد که شما یک تویوتا بخرید، از شما می خواهد که یک بی ام و بخرید. X2 به طور خاص بر روی جوانانی که در یک رنج روور ایووک یا مرسدس بنز GLA (یا حتی مینی کانتری من) دیده می شوند تمرکز دارد. مانند دیگر مدل های سری X، بی ام و X2 یک نسخه اسپرت تر از شماره پایین تر خود است. یعنی اگر X1 برای شما یک خودرو معمولی به شمار می رود، این مدل مورد نظر شماست.