1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. سازمان تعزیرات به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو واکنش نشان داد

سازمان تعزیرات به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو واکنش نشان داد

17 آذر 1397
  • 8

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیزات حکومتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش قیمت تعدای از محصولات ایران خودرو که قراراست از امروز شنبه ثبت نام شود، مجوز دارد یا نه، اظهار کرد: براساس اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت هرگونه افزایش قیمتی باید از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام شود و چون هنوز نرخ رسمی از سوی این سازمان اعلام نشده است، هرگونه افزایش قیمت، گران فروشی محسوب می‌شود و تخلف است.



نظرات

  • بهزاد بهزاد (17 آذر 1397 ساعت 22:09)

    امروز مردم با تمام وجود خویش حاصل حمایت از دو شرکت انحصاری را حس میکنند ام کو فریاد رسی در این وانفسا.این بخشی از نتیجه بالا بردن قیمت ارز است.بس است این بی تدبیری ها.

  • فرزاد فرزاد (17 آذر 1397 ساعت 22:07)

    همون پارس و ۴۰۵ و وانت پیکان واقعا لایق نام و شأن ایرانخودرو هستند برای معرفی به دنیا،،،!!! سازمان تعزیرات واکنش نشان داد؟ حالا خوشحال شد یا ناراحت؟

  • شهروند شهروند (17 آذر 1397 ساعت 20:48)

    مسئولین ایران خوردرو را زهره ترک نکنید !!

  • احمد احمد (17 آذر 1397 ساعت 16:49)

    ازفرانسوی ها یاد بگیر همون آدم های که ما کافر میدانیم

  • ali ali (17 آذر 1397 ساعت 15:55)

    سازمان حمایت از مصرف کنندگان:خودروسازان عجله نکنید ما می خواهیم سه برابر این افزایش که شما روی محصولاتتون گذاشته اید بگذاریم. لطفا صبور باشید .در ضمن مصرف کنندگان عزیز این قیمت فعلی مورد تایید ما نمی باشد لطفا از چند روز دیگر که تقریبا 35% گرانتر شد ثبت نام کنید با تشکر.

  • جاسم خان جاسم خان (17 آذر 1397 ساعت 15:28)

    مشکل اینجاست که مسئولین نظارتی فقط اعتراض میکنند و در هنگام عمل کردن به قانون خودشان را به خواب میزنند . لبنیات گران میشود و بعد تعزیرات وارد میشود و جریمه میکند در حالی که پول از جیب مردم میرود و به آنها بازگردانده نمیشود و مقداری از این اجحاف به جیب دولت میرود و فراموش میشود و روند افزایش غیر قانونی هم بصورت بی سر و صدا تثبیت میشود . بترسید از روزی که امام زمان (عج) ظهور نمایند و با قهر الهی با شما برخورد نمایند . بترسید از خدا و قرآن و خون شهیدان گرانقدر . بی خیالی و بی قانونی تا کی ادامه دارد؟ یک شبه 30 میلیون قیمت خودرو را گران میکنند و سازمان حمایت از مصرف کننده انگار نه انگار !!

  • خادم خادم (17 آذر 1397 ساعت 10:50)

    پس چرا مقابله نمیشه⁉

  • علی علی (17 آذر 1397 ساعت 10:06)

    5درصد زیر قیمت بازا را عملاٌکلید زدند..ابتدا عرضه را کم کردند و قیمت بازار را خودشان مشخص کرده و سپس برمبنای آن دارند میفروشند جالب است. پس دولت کجاست اصلاٌ وحود خارجی دارد.....خسته نباشد مافیای پول و قدرت