1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر فورد فوکوس ST جدید منتشر شد

تصاویر فورد فوکوس ST جدید منتشر شد

17 آذر 1397
  • 0

فورد فوکوس ST به خاطر پرفورمنس، هندلینگ و ارزش بالای خود تحسین شده است. این خودروساز آمریکایی در حال کار روی نسل جدید این خودرو بوده و البته اخیراً چندین تصویر از هاچبک داغ فورد منتشر شده است.

 2.jpg


نسل جدید فوکوس ST 2019 که گیراتر و ظریف‌تر از نسل قبلی به نظر می‌رسد دارای جلوپنجره‌ی بزرگ با طرح لانه‌زنبوری می‌باشد. این خودرو همچنین به سپر جلوی منحصربه‌فردی مجهز شده که ما را به یاد سپر مدل فوکوس ST-Line می‌اندازد.
علیرغم وجود چنین تشابهاتی، فوکوس ST دارای عناصر خاکستری و اسپلیتر جلوی بزرگ می‌باشد. الگوی لانه‌زنبوری بکار رفته همچنین متفاوت با برادر ارزان‌تر ST-Line است.

 3.jpg


با حرکت به بخش عقب می‌توانیم رکاب‌های جانبی جدید و دستگیره‌های درب مشکی براق را ببینیم. فوکوس ST جدید همچنین به رینگ‌های سبک‌وزنی مجهز شده که در پشت آن نیز سیستم ترمز پرفورمنس با کالیپرهای قرمزرنگ دیده می‌شود.

 4.jpg


همین طرح به بخش عقب هم سرایت کرده و اسپویلر مشکی براق و دیفیوزر رنگ‌آمیزی شده در این بخش دیده می‌شوند. طراحان فورد همچنین سپر بازنگری شده و سیستم اگزوز با دو خروجی را نصب کرده‌اند.

به نظر نمی‌رسد تغییرات صورت گرفته در کابین شدید باشند اما فوکوس ST 2019 از صندلی‌های اسپورت ریکارو با نشان‌های ST در پشت‌سری‌ها برخوردار است. همچنین می‌توان تریم فیبر کربنی، عناصر متالیک و غربیلک فرمان چرمی با دوخت سفید را مشاهده کرد.

 5.jpg


البته فوکوس ST روی پرفورمنس بالا تمرکز داشته و این خودرو نیز از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.3 لیتری اکوبوست جدید استفاده خواهد کرد. قدرت این پیشرانه در موستانگ اروپایی برابر با 286 اسب بخاری و گشتاور آن نیز 440 نیوتون متر می‌باشد اما فعلاً مشخصات آن برای فوکوس ST اعلام ‌نشده است.


صرف‌نظر از مشخصات پیشرانه، این خودرو دارای دیگر بهبودهای پرفورمنس نیز می‌باشد. بسیاری از تغییرات روی سیستم تعلیق تمرکز خواهند داشت به گونه‌ای که این سیستم ارتفاع کمتر خواهد داشت و سفت‌تر از سیستم تعلیق نسخه استاندارد خواهد بود.

فورد در انتشار جزئیات فوکوس ST جدید خساست به خرج داده اما می‌دانیم که آن را در ژنو معرفی نخواهد کرد چراکه قبلاً گفته کلاً در این رویداد خودرویی حضور نخواهد یافت.

منبع پدال


نظرات