درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
هدف از پیش فروش خودرو ها عرضه خودرو به بازار جهت کاهش قیمت های کاذب بود منتهی با این جلسات بی محتوا و غیر کارشناسی و منفعت طلبانه شاید به صورت مقطعی در کوتاه مدت جیب مردم رو خالی کنید ولی در بلند مدت راه به جایی نمی برید
فقط اینو بدانید با گران کردن خودرو نارضایتی شدیدی را دامن خواهید زد . دیگه مردم براتون تره هم خورد نخواهند کرد
اگر میخواهید قیمت ها رو افزایش بدین دیگه گردن مردم نندازین. چون ثبتنامها با محدودیت کد ملی بوده و با محدودیت عدم امکان فروش تا یک سال . پس نیاز روز مردم بوده. شما اگر توانایی و لیاقت اداره و مدیریت ندارید چرا گردن مردم بیچاره میندازین؟؟
واقعا زدن اين حرف خجالت آوره
بنده كه فقط مصرف كننده هستم و يك ماشين ثبت نامي دارم
اما به چه جرأتي كسايي كه پولشون رو در توليد سرمايه گذاري كردن و نرفتن سراغ بازار ارز و سكه رو تهديد ميكنيد؟؟؟؟
فروش مشاركتي كه تا حالا انجام داديد مفهومي غير از اين داره؟ كه مردم بيايد در توليد مشاركت كنيد كه هم شما سود ببريد هم ما.
اين حجم از بي كفايتي بي خردي و ناداني توي اين مملكت غيرقابل باوره
طرف اومده پولشو داده به شما كه توليد كنيد محدوديتي هم كه براي ثبت نام نذاشته بوديد هنوز ماشيني هم كه بهش تحويل نداديد حالا شده بر هم زننده ي بازار؟؟؟؟
خداوند انشالله مرگ سریعتر این صنعت کثیف ایران خودرو و سایپا را اجابت فرماید.سزای گرانفروشی و کم فروشی نخریدن است.ازماست که برماست!
این صنعت در حال مرگ است و فعلا اولویت زنده نگه داشتن آن با آزادسازی قیمتها است بعد از آن میتوان به سراغ حاشیههایی همچون کیفیت و نحوه تعامل با مصرف کننده رفت .در 40سال گذشته همیشه کیفیت خودرو و حقوق مصرف کننده برای خودروسازان حاشیه ای بیش نبوده و اولویت اصلی جیب خودروسازان بوده و اینبار هم با عدم عرضه خودرو به مصرف کننده باعث افزایش قیمت خودرو شده و با همکاری دولت و مجلس باز هم می خواهند به مردم ظلم کنند.
فقط میتونم بگم متاسفم. ما اصلا خودروساز و خودرو ایرانی نمیخواهیم...
چرا مردم باید تاوان ضعف خودروسازان و... رو بدن!!
بابابه جای اینکه به بهانه اشتغال مرتب این آشغال ها را به مردم بفروشید؛کارخانه های ارتعطیل کنید وکارگران را بفرستیدزعفران بکارند.والا هم برای خودکارگرها بهتره وهم برای کل ملت
آقای بیگلو
این جواب برای کمک و مشارکت برای تولید در کشور نیست .
بی تدبیری مدیریت آقایان باعث همچین وضعی شده .
مطمینم این اقایونی که جلسه گذاشتند و برای خودروی داخلی قیمت تعیین کردند اصلا ماشین داخلی سوار نمی شوند که بدونند چقدر ارزش داره؟
سلام . واقعا در عجبم که ریس مجلس هم با خودرو سازان و قطعه سازان هم نظر شده . این جریان گرانی و تولید خودرو بی کیفیت و تهدید بیکاری کارگران بخش خودرو .... و بیچاره مردم که پول و جانشان اصلا در نظر نیست و در آخر به حرف میگویند بخاطر مردم و خروج دلالان خودروی بی کیفیت و گران به انها میفروشیم .
خدا لعنت کنه شما رو که فقط به فکر زدن جیب ملت هستید
خودرو ساز داره درست میگه،ان میگه با این روند مدیریت خودرو سازی ماشین باید ۷۰درصد گرون بشه تا اینجا درست ،خوب هزینه های زندگی در ایران حداقل ۷۰ درصد در سال اخیر گرون شده از مسکن ،خوراک و.... بنزین هم بزودی با خیانتی دیگر گران میشه(طرح کارت سوخت) حال اگه دورویی مثل نوبخت به مردم میگه توان دولت فقط افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان هست پس بی جا میکنن رییس مجلس و رییس دولت و خودرو ساز خودرو رو ۷۰ درصد گرون میکنه ، و این معنی واقعی دیکتاتوری هست،ای کاش اینجا هم مثل فرانسه ازادی بود تا مردم میامدن اعتراض می کردن
خودروساز و قطعه ساز خوب دارند کاسبی می کنند 8 ماه پیش ثبت نام کردم هنوز ماشین تحویل نگرفتم آیین نامه ای که خودتون تصویب کردید را قبول ندارید دیگه میشه چی گفت واقعا متاسفم که اینگونه فکر می کنید من به شخصا هیچ کالای ایرانی نخواهم خرید به خاطر عدم تعهد به تحویل و بی کیفیتی شما بهتره به دنبال تعهدات معوق خودروسازها باشید و کاری به سود کردن مردم نداشته باشید مردم اگر سود نکنند اقتصاد زمین می ماند احتکارگري را از ایران خودرو باید یاد گرفت دروغ گویی و فضاحت اقتصادی از ایران خودرو و آن مدیران بی خاصيتش نشاتش است مردم بهای بی مدیریتی و خفقان بی مسئولیتی شماها را تا کی باید پرداخت کنند
وقتی که امکان ورود خودروهای با کیفیت خارجی رو یا بهانه حمایت از تولید داخلی گرفتید وتعرفه صددرصدی وافزایش ۳ برابری قیمت ارزامکان خرید برای اکثر مردم مصیبت زده ایران نیست ومجبورند خودروهای بی کیفیت ،ناایمن وبسیارگران وفاقد خدمات پس از فروش شمارو خریداری کنند ،معلومه بفکرافزایش قیمت هم میفتیداینهم کنار بقیه ظلمها واجحافهایی که در حق این مردم بی پناه میشه ولی مطمئن باشید همیشه اینطور نخواهد ماند واه این ملت دامن شمارو خواهد گرفت
کدوم سازنده گان قطعات .همین آقا قطعات رو از چین و هند و... وارد میکنه فقط کارتنش رو عوض میکنه برا همینه تعغیرات ارض کاسه کوزه اش رو به هم ریخته و مردم باید توانش رو بدن.
باسلام .منم مثله حمید اقا بعد از 11 سال کارشرکتی یدونه ماشین ثبت نام کردم ولی با این شرایط مجبورم انصراف بدم ...
به این آقای بیگلو بفرمائید این خودروهایی که پیش فروش شده از طرف این غولها و انحصاریها باید طبق قانون ماده 4حمایت ازمصرف کننده با قیمت موعد تحویل -تحویل داده بشه نه قیمت روز -روز تحویل شاید اینا تا 3سال تحویل ندن باید با گفته این آقای بگلو به قیمت روز باز هم بدن...
اولین اون شخصی که واسه سود ثبت نام کرده وضعش جوره دوما چرا ضرر میکنن نهایتش پولشون با فروشش نقد میکنن .نمیدانم شما الاغ هستین یا مردم را الاغ فرض کردین با این اخبارتون
واقعا تا کی مردم باید چوب این خودروسازها را بخورند 50 سال هنوز نتوانسته اند مستقل باشند هرجا کم آوردند بحث نیروی کارگری را می کنند خدا می داند اینقدر پول اضاف و کمک های که دولت ها طی سالها به این ها کردند می شد کارگرها تو خانه بنشیند حقوق کافی بگیرند بازم پول اضاف می آمد. اگر آزاد سازی قیمت خودرو با آزاد سازی واردات خودرو همزمان اجرا شود اون موقع متوجه می شوند کی می آید ماشین برای یک سال دیگر پیش خرید کنه بعد هم تحویل ندهند و طلبکار هم باشند.