1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل قبلی ب‌ام‌و X5 M همچنان جذاب و دوست داشتنی است + تصاویر

نسل قبلی ب‌ام‌و X5 M همچنان جذاب و دوست داشتنی است + تصاویر

نسل قبلی ب‌ام‌و X5 M همچنان جذاب و دوست داشتنی می باشد + تصاویر
19 آذر 1397
  • 0

نسل جدید ب‌ام‌و X5 M یکی از گیراترین شاسی بلندهای بازار خواهد بود اما ب‌ام‌و ابوظبی موتورز با آراستن نسل پیشین این خودرو تلاش داشته توجهات به آن را همچنان زنده نگاه دارد. قطعات نصب شده روی این شاسی‌بلند ظاهر خشن‌تری به ارمغان آورده‌اند اما شاید برخی از مالکان آن را بیش از حد اغراق شده بدانند.

4.jpg
در نمای جلو می‌توانیم کاپوت تهویه دار برگرفته از منهارت را ببینیم که از عناصر مشکی‌رنگ و برآمدی کوچکی برخوردار است. جلوپنجره‌ی تیره‌رنگ این خودرو همخوانی مناسبی با ظاهر ورودی‌های روی کاپوت داشته و این امر بر خشونت خودرو می‌افزاید. رنگ‌های مخصوص محصولات ب‌ام‌و یعنی آبی روشن و تیره و قرمز نیز در بخش پایینی ورودی‌های هوای سپر به چشم می‌خورند. البته باید به نوارهای رنگی بخش کناری و سپر عقب هم اشاره کنیم.

 8.jpg

این X5 M تیون شده از رینگ‌های AC اشنایتزر برخوردار است. رینگ‌های یاد شده از طراحی 10 پره‌ی تیره سود می‌برند. البته ظاهر تیره‌رنگ پره‌ها با رنگ سفید حاشیه‌ای همراه شده و این رنگ با رنگ بدنه نیز هماهنگی دارد ولی قطعاً همه‌ی افراد از آن خوششان نخواهد آمد.

 3.jpg
در بخش عقب نیز سیستم اگزوز Akrapovic با خروجی‌های فیبر کربنی به چشم می‌خورد. این شرکت همچنین یک دیفیوزر را نیز نصب کرده است.

کابین هم به اندازه‌ی ظاهر خودرو گیرا و بحث‌برانگیز است و در آن صندلی‌هایی با پوش چرم قرمز روشن نصب شده‌اند. این طرح با تریم مشکی همراه شده اما دوخت‌های متفاوت نیز به چشم می‌خورند.

 7.jpg

ب‌ام‌و ابوظبی موتورز اشاره‌ای به تغییرات فنی این شاسی‌بلند نداشته بنابراین احتمالاً اجزای فنی زیر کاپوت دست نخورده باقی مانده‌اند. X5 M از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی 549 اسب بخاری استفاده کرده و یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیرو را به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌کند. بنا به گفته‌ی ب‌ام‌و، این شاسی‌بلند قلدر تنها در عرض 4 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

2.jpg

منبع پدال


نظرات