1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو - ۲۲ آذر ۹۷

جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو - ۲۲ آذر ۹۷

22 آذر 1397
  • 3

قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد. با اعلام نشدن قیمت جدید خودروهای داخلی توسط سازمان حمایت مشاهده می کنیم که تفاوت قیمت روز به روز بیشتر شده و دلالان در بازار خودرو کشور بیشترین سود را از وضعیت موجود کسب می کنند . افزایش قیمت ۴ محصول اخیر ایران خودرو که اعلام شد و حدودا ۵ درصد زیر قیمت بازار برآورد شده بود نه تنها کمکی به تثبیت و یا کاهش قیمت این خودروها در بازار نداشت بلکه باعث بیشتر شدن نوسان قیمت در بازار گردید .

قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی :

 139.jpg



نظرات

  • احمد احمد (22 آذر 1397 ساعت 21:19)

    ایا واقع ما کم بود قطعه داریم .پس این همه خودرو صفر که به بازار میایند از اسمان میایند.واقع مسولین این وضعیت را نمی بینن.یا دست بعضی تو کار هست .که نمیشه کاری کرد.

  • از ی پژمان از ی پژمان (22 آذر 1397 ساعت 13:32)

    سلام واقعا این معادله لاینحلی نیست وقتی تقاضا هست ولی عرضه نیسن حتما قیمت بالا میره به این فرمول بد عهدی دلالی کاسبکاری خودرو سازان داخلی رو هم اصافه کنید میشه همین اشفته بازار به علاوه تحریم البته اینقدر که در واخل ما مشکل داریم تحریم کوچکترین جز این قسمت هست

  • کاوه کاوه (22 آذر 1397 ساعت 09:14)

    عجب مملکت گل و بلبلی داریم خداوکیلی مملکت از این بی سر تر کجای دنیا سراغ دارید که قیمت یک ماشین در بازار دو برابر قیمت نمایندگی باشه و کسی صداش هم درنیاد ؟؟؟؟؟