1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فقط تعدادی از ثبت‌نام کنندگان هاوال H2 ؛ به خودروی خود خواهند رسید

فقط تعدادی از ثبت‌نام کنندگان هاوال H2 ؛ به خودروی خود خواهند رسید

25 آذر 1397
  • 1

پس از جلسه مشورتی سازمان حمایت با برخی از مدیران بهمن برای بررسی راهکار های رفع مشکل خریداران خودروهای این شرکت در محل سازمان، تعدادی از مشتریان این شرکت با معاون بازرسی سازمان به گفت و گو پرداختند.

شهرام میرآخورلو معاون بازرسی سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خریداران خودروهای بسترن وعده ملغی شدن محدودیت زمانی پایان آذرماه را داد و گفت: ما به عنوان سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، دغدغه های خود را به مدیران بهمن اعلام کردیم.

وی با اعلام اینکه ما موجودی انبارو سایر موارد بهمن موتور را بررسی می کنیم، افزود: قرار شد تا همراه دو نفر از خریداران بسترن و دو نفر نیز از خریداران خودروهای هاوال در روز جاری یا یکشنبه در کنار نماینده رسیدگی به شکایات و حراست سازمان حمایت به واحد تولیدی بهمن موتور مراجعه کنیم تا پیشنهادهای مطرح شده در جلسه را از بابت میزان عملیاتی شدن بررسی کنیم.

میرآخورلو در خصوص پیشنهاد مطرح شده در جلسه، گفت: هدف ما تبدیل ارزش آورده خریداران در زمان ثبت نام خودرو به ارزش روز است تا به قول معروف نه سیخ بسوزد و نه کباب.

وی با اشاره به فیلم منتشر شده پارکینگ خودروهای هاوال در فضای مجازی نیز تاکید کرد: اعداد و ارقامی که در فیلم اعلام می شود متغیر است و برای اعلام نظر در این خصوص نیازمند بررسی بیشتر هستیم اما مشکلاتی در خصوص تامین این خودرو وجود دارد که قابل کتمان نیست.

میرآخورلو با تایید مشکلات در خصوص ساخت و عرضه این خودرو متذکر شد: میزان پک های سی کی دی وارداتی به کشور مشخص است و این طور نیست که شرکتی بتواند موجودی را غیرواقعی اعلام کند اما موردی که باید بگویم این است که قطعا به تمام ثبت نام کنندگان این شرکت، خودروی هاوال نخواهد رسید!

معاون بازرسی سازمان حمایت اعلام قیمت 124 میلیونی بسترن را به دلیل مصوبه هیات مدیره و اعلام به سازمان حمایت مصرف کنندگان قانونی دانست و افزود: آقای تابش(رئیس سازمان حمایت) در جلسات با مدیران بهمن به دنبال حفظ ارزش آورده مشتریان در زمان ثبت نام خودرو است که این تصمیم نیاز به بررسی های کارشناسی تر خواهد داشت.

میرآخورلو در پایان به خریداران اطمینان داد که تمام تلاش رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حفظ ارزش ریالی پول خریداران و تامین منافع مصرف کنندگان است.

نکته قابل توجه این گفت و گو، گلایه میرآخورلو به انتشار شماره همراه شخصی وی و برخی مدیران سازمان حمایت و ارسال فیلم ها به اکانت واتس آپ آنها بود تا جایی که گفت حدود 600 نفر یک فیلم را برای وی ارسال کردند (!) معاون سازمان حمایت با غیرقانونی خواندن این اقدام مشتریان و مزاحمت تلفنی آنان از خریداران خودروهای بهمن موتور خواست تا این روند را متوقف کنند و پیگیری را به 4 نماینده ای که با سازمان حمایت در ارتباط هستند، بسپارند.



نظرات

  • شاکی ایلامی شاکی ایلامی (26 دی 1397 ساعت 21:09)

    اگر خودرو ندارند، چرا تکلیف مشتریان را مشخص نمی کنند، چرا پول مردم را بلوکه کرده اند