درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خودرو سازان با احتکار خودروهای تولید شده ، قیمت خودرو را بیش از 2 برابر افزایش دادند و علیرغم اینکه انبارهای احتکار کشف و تصاویر آن از طریق رسانۀ ملی پخش شد ولی هیچ گونه برخوردی نشد و آقای رضا رحمانی در مقام وزیر صمت اعلام می کرد 20 درصد قطعات خودرو وارداتی است پس چرا با گرانی ارز ، قیمت خودرو بیش از 2 بربر افزایش یافت و حال که نرخ دلار از 20 هزار تومان به کمتر از 10 هزار تومان کاهش یافته چرا قیمت خودرو کاهش نیافته و مهمتر اینکه خودرو سازان برای اینکه بتوانند قیمت خودرو را بالا نگه دارند با ترفندی شورای رقابت را دور زدند و سازمان حمایت نیز قیمت گذاری خودرو را با وعده وعید و امروز و فردا کردن به تعویق انداخت و علرغم اینکه عقلاً و قانوناً می بایست قیمت خودرو نیز مثل هر کالایی دیگر مشخص می شد تا در صورت گرانفروشی برخورد شود ولی بر خلاف مسلّمات عقلی و برخلاف قانون از قیمت گذاری خودداری و اعلام نمود با افزایش تولید ، قیمت کاهش خواهد یافت !!! هر چند با قیمت گذاری می شد جلوی فساد و گرانفروشی را گرفته و حقوق مصرف کننده را حفظ نمود و آن وقت شرکت های خودروساز مثل همۀ بنگاههای اقتصادی دیگر مجبور می شدند با افزایش کیفیت ، تولیدات خود را افزایش داده و سود بیشتری کسب کنند ولی گویا حفظ *********************************** ایجاب نمود تمام فرمول های عقلی ، شرعی و قانونی را کنار گذاشته و دست تولید کننده ، وارد کننده و دلالان را در تعیین قیمت آزاد گذاشته و اکنون خودرو تنها کالایی در کشور است که بدون نرخ تولید و بدون نرخ فروخته می شود
مرگ بر ظلم و ظالم ، مرگ بر اینهمه بی عدالتی
تنها راه پایان دادن به این ماجراها و دزدی ها نخریدن ماشین صفره وسلام...
من که نمیخرم من نسل سوخته انقلابم دهه شصتیم خوشی به ما نیومده خدا جوابشونو بده که میده ان شالله...
واردات راآزادکنیدوبعد خودروسازان راهم آزادکنید که رقابتی عمل نماینددرغیراینصورت جناب وزیرفقط مردم بایدهزینه این تصمیم هاراپرداخت نمایندودلالان وخودروسازان خوش باشند
اینا اگه واردات رو آزاد کنن اونقدر نرخ ارز رو بالا میبرن که آدم اوخ بشه تا عطاش رو رو لقاش سوار کنه!!تعیین هزینههای جانبی جادویی دیگه بماند؟
با سلام.مقصر اصلی کسانی هستند که ماشین دارند و برای تنوع ماشین صفر میخرند اخه این فرغون ها چه فرقی میکنه که مدلش 87 باشه یا 97 یه مدت دست نگه دارین رو دست خودشون و دلالاشون بمونه بعد حتما مبینیم 50 درصد زیر قیمت بازار میدن
ای آقا میگفت افزایش قیمت معقول خواهیم داشت و خبر قیمت پنج درصد زیره حاشیه ی بازار کذبه .. مردن مردا قدیم دیگ الان ارزش حرف با ..... در ی حد شده
عجب فرمول سختی!!!!!!!چقدر ز۸مت کشیدید
واقعا که شرف**************
و البته منم تایید میکنم زنده باد راستگو و حامی حقیقت طلب و مردم ...و ******************************************************************************************************************************************** ...البته میدونم شما راستگویی ...منظورم به ***********************
واقعا اینا خودرو سازند ایران خودرو از روز اول با ***** شروع کرد رفت دنبال خودروهایی که دیگه هیچ جای دنیا تولید نمیشه تا دستش برای اخ**** باز باشه و چون دولتی هست هیچ کاریش ندارن و ما الان باید بابت ماشینایی که همه جای دنیا از رده خارج شدن طبق دستورالعمل دلالها (که خودشونن)منهای ۵درصد فرغون ملی رو تحویل بگیریم اونم با چند ماه تاخیر که اونم به خاطر حمایت از مصرف کننده تا ۸ ماه طبیعیه...اینا استعدادای ایرانن قبل از اینکه مدیر باشن
آقا اول به قراردادهائی که موعد تحویلشان گذشته خودرو اش را واگذار کنید بعد به فکر گرانی اش باشید عدم پایبندی به قرارداد توسط ایرانخودرو مانند پایبندی ترامپ به برجام است اعتماد مردم به دولت را با این کارها از بین بردید وزیر عقل کل
آخر اینم شد منطق ۵ درصد پایین بازار بعد هر بار ۵ درصد زیر حاشیه تا قیمت بدست بیاد؟؟؟؟!!!!قیمت تمام شده که کاری نداری بدست آوردن نشان. لابد شما مابهالتفاوت التفات را بخورید خوبها ولی مردم نه؟!آخر کسی نیست بداد مردم برسه.....آنایی که ماهها پیش با هزار آرزو ثبت نام کردن چه خاکی بریزن سرشون....
وقتی حرف از بستن خط تولید ایرانخودرو وسایپا مخصوصا پراید بدلیل بی کیفیت بودن محصول هست آقایوون میگن همه قطعات در داخل تولید میشه وچند میلیون بیکار خواهیم داشت ولی وقتی که ماشینی که چند ماه هست فروخته شده طبق قرار داد باید تحویل بدن میگن تحریم هستیم وقطعه نداریم .وبازار رو خالی میکنن قیمت رو بالا میبرن
رسیدگی دولت ونظارت مجلس کجاست . چرا کسی پیگیر نیس خدایااااااااااا دردمون رو به کی بگیم.
و سیعلم الذین ظلمها ای منقلب ینقلبون
خدایا ریشه ظلم را بکن!
تا کی باید گروگان گیری خوروسازهای داخلی ادامه پیدا کنه.تعرفه گمرکی واردات خودرو رو حذف کنید ببینیم کی خودروی ایرانی میخره.چرا باید خودروساز داخلی خودروی بی کیفیت و بدون هیچ ایمنی رو به مردم تحمیل کنه بدون هیچ رقابتی.وقتی میشه با پولی برای خودروهای ایرانی میدیم خودروی خیلی باکیفیت تر و ایمن تر خارجی تهیه کنیم.تیبا در عراق 900 دلار در ایران بالای چهل میلیون
ما شهید دادیم تا درکشور درآسایش و رفاه باشیم نه اینکه دزد ها بهمون بزنن
وزیر بد*****.
از این وزیر چیزی به جر این هم بر نمی آید. همه دلال و کاسب هستند در این کشور
از این پس شورای قیمت گذاری و نظارت بر قیمت خودرو ها به مجمع دلالان بنگاه سر خیابان تغییر نام یافت .یعنی از این پس قیمت خودروهای کارخانه ها در بنگاهها و نمایشگاها مشخص خواهد شد. هر چه بنگاه بالاتر کارخانه بالاتر . گمان میکنم شرکتهای خودرو ساز نصف کارمندان خود را روانه بنگاهها کنند تا قیمت خودرو هر روز افزایش یابد . چه معیار درستی رو انتخاب کرده اند برای قیمت خودرو . افرین بر این هوش و ذکاوت.
قیمت بازار رو دلال ها تعیین میکنن یعنی حکومت میخواد با توجه به کار دلال ها قیمت گذاری کنه وکشور داری کنه ؟این هم حتما با عدالت اسلامی منافاتی نداره!
ايشون وزير دولتي هستن كه خودمون انتخابشون كرديم ربطي هم به عدالت اسلامي نداره خودرو هرچه گرونتر فروخته بشه پول بيشتري به جيب دولت ميره
متاسفیم برای مسئولینی که به جای رسیدگی به مشکلات خریداران پیش فروشی که در سایه بی تدبیری مدیران ناکارآمدش ،صنعت خودروسازی را به این روز انداخته،حمایت میکند!چرا به درد دل مردمی که از مدتها پیش پول پیش فروش را پرداخته اند هیچکس رسیدگی نمیکند!
آقای!!وزیر بخدا گی احد و واحد روزی باید جواب این ظلمت را به مردم بدهی. من که از تو نمیگذرم . امیدوارم و مطمئن هستم خدا هم از تو نمیگذرد.