1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران - سه شنبه 2۷ آذرماه 97

جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران - سه شنبه 2۷ آذرماه 97

جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران
27 آذر 1397
  • 4

طبق توافق صورت گرفته میان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، خودروسازان و قطعه‌سازها، قیمت خودروهای داخلی به‌طور میانگین، 90 درصد افزایش خواهد یافت.

بنابر اخبار موثق و به گفته منابع آگاه، در آخرین جلسه مربوط به تعیین فرمول قیمت‌گذاری خودرو که سازمان حمایت میزبانی آن را بر عهده داشته است، مقرر شده نرخ کارخانه‌ای خودروهای تولید داخل حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۳۰ درصد بالا برود. با این حساب، قیمت خودروها به‌طور میانگین حدود 90 درصد افزایش خواهد یافت و به احتمال زیاد، لیست قیمت‌ها نیز طی این هفته یا نهایتا هفته آتی، اعلام و تکلیف بازار خودرو نیز روشن خواهد شد.

استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج امروز سه شنبه 27 آذرماه:

2.jpg

 



نظرات

  • عابد عابد (1 دی 1397 ساعت 12:10)

    خیلی افتضاح قیمت ها.باپول ۱۰۰ میلیون که توکشورهای اروپایی بهترین خودروهاروسوارمیشن یعنی جنایت که ایرانخودروقیمت هاروببره بالا.به همین خاطرمردم عزیزمون خودرونخرند تاایرانخودرویاورشکست بشه یاقیمتها پایین بیاد

  • مجید مجید (28 آذر 1397 ساعت 08:19)

    با سلام و تشکر از مسئولان دلسوز و سازمان حمایت از مصرف کنندگان. واقعا دست مریزاد. از این که این همه به فکر ما مردم بیچاره هستید، که تو نون شبمون موندیم، واقعا از خجالت نمی تونیم سرم را بالا بگیریم. انشاءالله خدا اجرتون بده.
    قرار بود با این افزایش قیمت فاصله قیمت بین کارخانه و بازار کم بشه که شد.طبق این فرمول اگه حداقل افزایش قیمت برای بی کیفیت ترین خودرو یعنی پراید هم که بخواد اعمال بشه، یعنی قیمت پراید در کارخونه میشه حدود ۳۵ میلیون تومان. یعنی حداقل ۵۰۰ بالای قیمت بازار. حالا بعد هم بازار باید فاصله قیمتش با کارخونه را درست کنه و پراید بره روی قیمت ۴۰ میلیون و...
    چه بلبشویی بشه.
    جالبه که از همون ۳ ماه اخیر که بخشنامه افزایش قیمت دادند این جو افزایش قیمت بازار و عدم عرضه شروع شد.
    راستی من فکر میکردم که پارسال گفتند جلوی تولید پراید را گرفتند و دیگه تولید نمیشه چون کیفیت نداره؟ حالا نگو که خواب دیده بودم.

  • مهدی مهدی (27 آذر 1397 ساعت 18:27)

    با سلام
    در بیشتر خودروسازیها قیمتها را کاهش می دهند تا مشتری جذب نمایند . در ایران به علت ماهیت انحصاری این شرکتها , نه تنها برای مشتری ارزش قائل نیستند , خلاف شرایط سخت کنونی اقدام میکنند . ما در زمان جنگ این افزایش قیمت را نداشیم.

  • محمد محمد (27 آذر 1397 ساعت 11:05)

    مگه ما *** هستیم که هر کاری دلتان بخواهد انجام بدین. اجازه نخواهیم داد که قیمتها افزایش پیدا کنه.