1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اولین خودروی کوپا توربو ۲۱۰، پلاک دریافت کرد

اولین خودروی کوپا توربو ۲۱۰، پلاک دریافت کرد

28 آذر 1397
  • 0

کراس‌اور کوپا توسط شرکت ریگان خودرو در ایران عرضه می‌شود. این خودرو، محصول خودروسازی زوتی چین است.

یکی از شرکت‌هایی که به‌تازگی در صنعت خودروی ایران ورود پیدا کرده، ریگان خودرو است که به‌عنوان خودرو ساز غیر دولتی در ارگ جدید بم فعالیت می‌کند. به گفته مدیران ریگان خودرو، کراس‌اور کوپا محصول شرکت جیانگ لینگ موتورز چین (JMC) محسوب می‌شود؛ اما مختص بازار کشور تولید شده است. قرار بر این بود که خودروی مذکور با توجه به آپشن‌های مختلف در سه تیپ، خردادماه امسال تحویل مشتریان شود که البته بدلیل طولانی شدن فرایند شماره گذاری تنها تعداد معدودی بدون پلاک به متقاضیان واگذار شده است.

ریگان‌ خودرو اواخر سال گذشته مجوز فروش 300 دستگاه خودروی کوپا را در اختیار داشت و قرار بر این بود که با راه‌اندازی خط تولید ،این مجوز به فروش یک هزار دستگاه خودرو ارتقاء پیدا کند. به این منظور، شرکت مذکور یک خط تولید از گروه کرمان‌ خودرو اجاره کرد. آنطور که مدیرعامل ریگان‌خودرو می‌گوید، قرار بوده است از خرداد ماه امسال ماهانه 150 دستگاه خودرو از خط تولید این شرکت خارج شود.

گنجی با بیان اینکه در حال حاضر مشغول مذاکره با وزارت صنعت، معدن و تجارت است، در خصوص تعداد خودروهای پیش‌فروش شده این شرکت می‌گوید:

مجوزی که برای پیش فروش خودرو دریافت کرده‌ بودیم، به اتمام رسیده است. فعلا تا تمدید مجوز تولید و فروش خودرو جدید به مشتریان مقدور نخواهد بود . خوشبختانه در این هفته به میمنت ولادت امام حسن عسگری(ع) موفق به شماره گذاری اولین خودرو شده ایم و بزودی برای کلیه دارندگان محصولات ریگان خودرو دعوتنامه ارسال میکنیم. وی ابراز امیدواری کرد با همکاری همیشگی وزارت صنعت و نیروی انتظامی امکان عرضه محصولات و خدمات بهتر به مشتریان وفادار و صبور ریگان خودرو فراهم آید .



نظرات