1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. انتشار قیمت جدید محصولات MVM شرکت مدیران خودرو - دی 97

انتشار قیمت جدید محصولات MVM شرکت مدیران خودرو - دی 97

1 دی 1397
  • 5

شرکت مدیران قیمت جدید محصولات ام وی ام تولیدی در این شرکت را اعلام کرد . قیمت های جدید افزایش قابل توجهی دارند و با توجه به رکودی که در بازار خودرو در کشور حاکم شده است می بایستی منتظر ماند و عکس العمل مردم را در قبال خرید این محصولات مشاهده کرد .

2.jpg

 



نظرات

  • heidarbaba heidarbaba (4 دی 1397 ساعت 16:44)

    شرایط سختی رو داریم تجربه میکنیم. افزایش شدید نرخ دلار نسبت به قبل و تحریم های امریکا باعث شده که علاوه برافزایش هزینه شرکت های خودروساز، کار انتقال وجه بامشکل روبرو شده. خیلی از شرکت های خودوروساز داخلی امکان تامین تعهدات خودشون رو ندارن و بعضی از شرکت ا هم دارن قطره چکونی تعهدات رو تحویل میدن و به امید حل مشکل دراینده دارن.مدیران خودرو هم تو این شرایط خیلی همت کرده که تعهدات رو میده و حتی زودتر از موعد. درسته که افزایش قیمت تو دومرحله داشته ولی باید با واقعیت روبرو شده و اجتناب پذیر نیست.تامین قطعه شرکت ها هم خیلی مهمه. خیلی از شرکت های وارد کننده دیگه قادر به تامین قطعات نیستن ولی باز میشه قطعات محصولات مدیران خودرو رو تو نمایندگی ها یا بازار ازاد به راحتی تهیه کرد

  • مجید خان زاده مجید خان زاده (3 دی 1397 ساعت 16:58)

    بابا همه چی گرون شده کجای کارین شما؟؟ حالا این مدیران خودرو هم سپر بلا شده برا بقیه شرکت ها. 100 درصد قیمت ها میره بالا مطمئن باشین

  • hasanali hasanali (3 دی 1397 ساعت 16:48)

    آقا همه چی گرون شده، اینم نخری از دستت میره، فردا ایران خودرو و سایپا همون ماشین رو به مردم شریف ایران سه برابر قیمت میفروشن.

  • علیرضا علیرضا (3 دی 1397 ساعت 08:43)

    تو این مملکت خودروهای داخلی اونقدر بی کیفیت و گرون شدند که میشه گفت ام وی ام نسبت به خیلی ماشینهای داخلی حداقل رخ به روز دارن ، آپشن های رفاهی و ایمنی دارن و حس حداقل ماشین روز رو به آدم میدهند.

  • داود داود (2 دی 1397 ساعت 07:17)

    واقعا دمت گرم مدیران خودرو .خوب میتازی با این خودرو های چینی .تو دیگه دست هر چی ***********از پشت بستی