1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. غوغای منصوری اینبار با مکلارن 720S فرست ادیشن + عکس

غوغای منصوری اینبار با مکلارن 720S فرست ادیشن + عکس

2 دی 1397
  • 2

منصوری که تیونر مشهوری است از پکیج استایل و پرفورمنس خود برای مک لارن 720S رونمایی کرده است. این اتفاق اوایل سال جاری و در نمایشگاه خودروی ژنو رخ داد.


مک لارن 720S که قاتل بی‌رحم هایپرکارها لقب گرفته با این برنامه‌ی تیونینگ منصوری وحشی‌تر از قبل شده است. با استفاده از کیت آئرودینامیک فیبر کربنی و افزایش 35 اسب بخاری قدرت، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو به 2.8 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت نیز به 345 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

1.jpg
این نمونه‌ی ویژه در لندن مشاهده شده و اگرچه تصاویر به تازگی در فضای مجازی بارگذاری شده‌اند اما واضح است که تصاویر چند ماه پیش گرفته شده‌اند چراکه نور آفتاب و پوشش افراد آن را نشان می‌دهد.


به لطف اصلاحات بصری منصوری، این خودرو که فرست ادیشن نام دارد خاص‌تر از قبل شده است. کافی است به فیبر کربن بکار رفته در جای‌جای بدنه از اسپلیتر جلو گرفته تا کاپوت، اسپویلر، رکاب‌های جانبی، اسپویلر عقب، دیفیوزر، بالچه‌ها، بال عقب، پوشش آینه‌ها و… نگاه کنید تا تغییرات 720S را مشاهده نمایید.

2.jpg
بجای دو خروجی اگزوز مدل استاندارد، این خودروی تیون شده از چهار خروجی بهره‌مند شده و همین موضوع باعث ایجاد ظاهر باابهت تر در بخش عقب شده است.

3.jpg
اما کابین هم دست‌خوش تغییر شده است. در بخش داخلی 720S منصوری شاهد چرم آبی و آلکانترا، عناصر زرد نئونی، فیبر کربن آبی و نشان منصوری فرست ادیشن هستیم.

4.jpg

نظر شما درباره‌ی این خودرو چیست؟ کارهای منصوری را می‌پسندید؟

منبع پدال


نظرات

  • فرزاد فرزاد (2 دی 1397 ساعت 08:47)

    مطمئنا کارش جذابه ولی هنوزم که هنوزه داره تو حسرت تیونینگ خودروهای سایپا و ایرانخودرو میسوزه چون کلاس کاریش خیلی پایینتر از محصولات این دو غول بی شاخ و دمه!!،

    مظفر مظفر (2 دی 1397 ساعت 15:24)

    دقیقا زدی به هدف