1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی پروژه خاص مرسدس-ای‌ام‌جی GLE 63 S کوپه اینفرنو + عکس

معرفی پروژه خاص مرسدس-ای‌ام‌جی GLE 63 S کوپه اینفرنو + عکس

15 دی 1397
  • 0

شاید سایت‌های خبری به خاطر کریسمس کمی استراحت بکنند اما تیونرها هرگز نمی‌خوابند. یکی از تیونرهای لهستانی پروجکت اینفرنو است که مرسدس-ای‌ام‌جی GLE 63 S کوپه را به گونه‌ای ارتقا داده که هم‌اینک آن را می‌توان یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای دنیا دانست. این تیونر اصلاحات فراوانی در پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو انجام داده است. به منظور انعکاس بهتر توانایی‌های این شاسی‌بلند آلمانی، اینفرنو قدرت پیشرانه را با برخی از شاسی بلندهای قوی همچون پورشه کاین توربو و لامبورگینی اوروس مقایسه کرده است.

1.jpg
ما شما را با اعداد زیاد گیج نمی‌کنیم بنابراین اینجا دو عدد مهم را که باید به یاد بیاورید ذکر می‌کنیم. 806 اسب بخار قدرت و 1181 نیوتون متر گشتاور. به لطف این قدرت و گشتاور عظیم، گفته شده این شاسی‌بلند کوپه تنها در عرض 3.25 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و شتاب 100 تا 200 کیلومتر در ساعت آن نیز 7.8 ثانیه می‌باشد. حداکثر سرعت GLE 63 S کوپه تیون شده هم به عدد قابل‌توجه 336 کیلومتر در ساعت رسیده است.

2.jpg
این قدرت عظیم با نصب توربوهای سفارشی، سیستم اگزوز جدید و برنامه‌ریزی دوباره ECU به دست آمده است. شایان ذکر است گیربکس 7 سرعته اتوماتیک نیز ارتقا یافته تا با قدرت بیشتر پیشرانه هماهنگ شود.


رینگ‌های استاندارد مرسدس جای خود را به نمونه‌های بزرگ‌تر 23 اینچی ساخت ووسن داده‌اند. سیستم تعلیق نیز با مدول کاهش ارتفاع ساخت برابوس ارتقا یافته است. این شاسی‌بلند لوکس و سریع مرسدس با کیت بدنه‌ی تاپ کار متفاوت شده است.

3.jpg
به جرات می‌توان گفت این خودرو یکی از بهترین نمونه‌های تیون شده‌ی بازار می‌باشد.

4.jpg

6.jpg

منبع پدال


نظرات