1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. ورود مزدا با خودروهای جدید به نمایشگاه توکیو + عکس

ورود مزدا با خودروهای جدید به نمایشگاه توکیو + عکس

9 دی 1397
  • 0

نمایشگاه خودرویی توکیو در اوایل ماه ژانویه سال آینده میلادی برگزار می‌شود و مزدا نیز به سنت هرساله در حال آماده‌سازی مدل‌های جدیدش برای نمایشگاه خانگی است.

مزدا قصد دارد با توجه به ماهیت و اصالتش مدل‌های جدید خود را منطبق بر مفهومی‌های معرفی شده در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس معرفی کند.

2.jpg
در حالیکه در نمایشگاه توکیو برای اولین بار نسخه شخصی‌سازی و ارتقاء یاقته مزدا 3 را خواهیم دید، اما بی شک ستاره غرفه مزدا مدل مفهومی رودستر با سقف تاشو خواهد بود. این مدل مفهومی براساس میاتا MX-5 ساخته شده و سقف سخت فیبرکربنی آن متحرک طراحی شده است. در واقع می‌توان این خودرو را نمونه جدیدی از میاتاهای جدید نامید.

3.jpg
مزدا جزئیات زیادی را در خصوص این خودروها منتشر نکرده، اما آنچه مشخص است مجموعه جدید مزدا با مجموعه آیرودیناکی اسپلیترهای جلو، رکاب‌های جانبی پهن‌تر و سپرهای عقبی براق مشکی است.

این خودرو‌ها همچنین از چرخ‌های BBS 18 اینچی و بازطراحی ملایم فضای داخلی بهره خواهند برد. مزدا در کنار این خودرو یک نسخه از CX-5 و CX-8 مدرن شده خود را نیز به نمایش درخواهد آورد.

4.jpg
شاسی‌بلند CX-5بسیار شبیه نسخه‌های قبلی خود است و تغییر زیادی را نشان نمی‌دهد. حرکت نرمی داشته و گیربکس نیز به ندرت کندعمل می‌کند. پیشرانه نیز در سرعت‌های بزرگراهی بسیار آرام بوده و اگر تخت گاز حرکت کنید صدای آن به کابین راه خواهد یافت. سفارش گیربکس اتوماتیک هم روی مصرف سوخت تأثیر منفی ندارد.

 



نظرات