1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. سومین لیست قیمت ایران خودرو برای دی ماه اعلام شد

سومین لیست قیمت ایران خودرو برای دی ماه اعلام شد

سومین لیست قیمت ایران خودرو برای دی ماه، این‌بار اچ سی کراس گران شد
18 دی 1397
  • 6

شرکت ایران خودرو در حالی روز گذشته برای سومین بار، لیست قیمت محصولات خود را با عنوان ویرایش سوم دی ماه منتشر کرد که در این لیست، تنها شاهد اضافه شدن قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک و دانگ‌فنگ اچ سی کراس هستیم.
price.jpg
البته باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت تیپ جدید اچ سی کراس که در آن رینگ های آلومینیمی خودرو حذف شده اند، معادل قیمت سابق مدل فول آن (مدل دارای رینگ آلومینیومی که تاکنون تولید می‌شد) 75 میلیون تومان اعلام شده و قیمت جدید مدل فول آپشن، پس از افزایش قیمتی 1.5 میلیون تومانی، 76.5 میلیون تومان اعلام شده است.

Price-List-Namayandgi-971016-850.jpg

منبع car.ir


نظرات

  • حسین حسین (18 دی 1397 ساعت 23:03)

    آقا این قیمت بهای کارخانه شامل چه کسی میشه

  • حمید حمید (18 دی 1397 ساعت 20:32)

    سلام
    خدا **** کند..من کارمندم با بدبختی و قرض و وام و قسط پولی جمع کردم که بتوانم برای زن و بچه ام خودرویی بگیرم ، حالا میبینم آقایون و ژن های برتر و از ما بهترون خیلی راحت یک شبه 20 میلیون روی ماشین کشیدند!
    آخه از خدا بیخبرها ..آخه *** خورها..این پول ها خوردن نداره..
    شما دارید خون ما را میخورید..اگه به خدا اعتقاد دارید ! اگه نماز میخونید! اگه خانواده دارید! این حق الناس است..و باید جواب پس بدهید..
    امیدوارم این پول ها....................
    البته میدانم این حرفها فایده ندارد.
    خدا شاهد باش

  • حسین حسین (18 دی 1397 ساعت 11:49)

    شما را قسم به همه مقدسات،خواهش میکنم فریاد مظلومیت مارا حداقل شما به گوش مسوولین برسانید، حقیر با بیش از 32 سال سابقه کار معلمی با هزار قرض و وام تصمیم گرفتم ماشین زوار در رفته ام را که دیگر از عهده خرجش بر نمی آیم تعویض کنم، در خرداد 1397 با تحقیق و بررسی و اندازه توان مالی در طرح پیش فروش دو ودیعه ای ایرانخودرو اچ سی کراس که آن موقع 45میلیون تومان بود ثبت نام کردم تا خودرو خودر ا در آذر ماه 97 تحویل بگیرم، حالا من از کجا000/0000/ 75تومان فراهم کنم برای خرید این ماشین ، شما را بخدا این همه به مردم ظلم نکنید.کمی هم به فکر آخرت خود باشید برای تک تک تصمیمات و قوانینی که وضع می کنید از مجلس و شورای رقابت و حمایت از مصرف کننده و دولت و قوه قضائیه همه مسوول هستید، خدا از سر تقصیرات شما نگذرد، با این ظلمی به ما روا میکنید، لطفا پول مارا با نوسان قیمت دلارو طلا محاسبه کنید و پس بدهید،هر چیزی از نازکی پاره می شود اما ظلم از کلفتی، فقط بفکر جیب خودتان هستید، ما مردم به درک ،بعد از 31سال خدمت خالصانه حتی یک خودرو سطح پایین هم حق ما نیست.آنهم باشد برای نجومی بگیران و ژنهای برتر.با این تصمیمات ظالمانه آخرین روزنه امید مارا برای خرید خودرو هم مسدود کردید، ما که شبانه روز نفرینتان میکنیم البته اگر شما به قبر و قیامت آخرت اعتقاد داشته باشید اگر خدا ترس بودید این همه به مردم ظلم نمی کردید

    علی علی (18 دی 1397 ساعت 16:17)

    اگه قرار بود بترسن و یا جواب بدن که این کاررو نمیکردن.مشکل اینجاست که خودشون قانون میدن خودشون حکم میکنن خودشون اجرا میکنن.خوب باید به این شرایط بخندیم دیگه

    رضا بهرامی رضا بهرامی (19 دی 1397 ساعت 00:34)

    حق میدم بهت.ولی کو گوش شنوا.

    ايران ايران (19 دی 1397 ساعت 09:38)

    ژن برتر كه ماشيناشونو از گمرك وارد كردند اين ماشينها رو سوار نميشن كلاسشون بالاتر از اين حرفهاست