1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فراری لافراری برای یک مشتری در خاورمیانه تیونینگ شد + عکس

فراری لافراری برای یک مشتری در خاورمیانه تیونینگ شد + عکس

20 دی 1397
  • 0

تیونرهای RevoZport سال 2019 را فوق العاده شروع کرده اند و یک بسته ارتقایی ایرودینامیک را برای مالکان لافراری معرفی کرده اند.

در واقع، این تیونر یک بسته ارتقایی مخصوص را به عنوان پروژه ای یگانه برای مشتری خاصی در خاورمیانه ساخته است که می خواسته لافراری وی از دیگران متمایز باشد.

تمام قطعات فیبر کربنی جدید این بسته ارتقایی فراتر از ظاهر هستند چرا کهRevoZport اعلام کرده این قطعات هدف عملکردی داشته اند و به ارتقای ایرودینامیک لافراری به واسطه افزایش مرکز ثقل و کاهش کشش کمک می کنند. هم چنین به لطف هواکش های بزرگ تر، موتور دمش طبیعی 6.3 لیتری V12 این خودرو اکنون از کولینگ بهتر بهره می برد. ظاهر مسابقه ای این خودرو به واسطه باله عقب بزرگ ارتقا می یابد اما کاربرد بادگیرهای روی شیشه عقب مشخص نیست.

 2.jpg

لافراری Revoluzion که به اندازه FXX K Evo مخصوص پیست تهاجمی به نظر می رسد، نشان می دهد که کسانی نیز هستند که کاملا از مدل پرچم دار فراری راضی نیستند. فراری با پروژه های مخصوص خود همچون SP3JC رودستر و مونزا SP1/SP2 اسپیدستر سعی در پاسخ گویی به این نیاز داشته اما تیونرها نیز روش مخصوص به خود را در ارتقای محصولات دارند.



نظرات