1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مدیر عامل سایپا: محصولات رنو را نمی‌توانیم به مشتریان تحویل دهیم

مدیر عامل سایپا: محصولات رنو را نمی‌توانیم به مشتریان تحویل دهیم

23 دی 1397
  • 13

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بخش عمده تعهدات این شرکت به خریداران تا پایان سال انجام می شود و فقط شرمنده تعهدات رنو هستیم. این دسته از متقاضیان یا باید پول خود را پس بگیرند یا خودروی جایگزین بگیرند.

محمدرضا سروش، با اعلام این خبر گفت: به تمام تعهدات موجود برای خریداران سیتروئن سی۳ و سراتو تا پایان سال پاسخ داده خواهد شد.

به گفته وی، بخش عمده ای از تعهدات باقی مانده برای محصولات پراید و تیبا نیز تا پایان امسال و تعدادی هم تا اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.


تامین خودروی جایگزین برای خریداران کامیون های ولوو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین با توجه به تاخیر در تحویل کامیون های ولوو اظهار داست: با همکاری وزارت صنعت و دولت به دنبال تامین ارز برای تامین خودروی جایگزین برای این دسته از خریداران نیز هستیم.

منبع سایپا


نظرات

  • هموطن هموطن (25 دی 1397 ساعت 11:31)

    حق دارید! واقعا حق دارید! وقتی ادعا میکنید فروش خودروهایتون با افزایش 60درصدی قیمت هم براتون صرفه نیست و تورم و افزایش قیمت دلار و به تبع آن گرانی قطعات بهانه می شود که برای استپ وی 122میلیون و هفتصد هزارتومن قیم بزنید وقتی که پیش فروش کنید سایت فروش اینترنتیتون در مقابل هجمه مشتریان جهت خرید پراید و تیبای30 میلیونی هنگ کند قطعا به فکر سپرده مشتریان نخواهید بود که احتمالا اون 27 میلیون تومنی که آذر یا اسفند 96 به حسابتان واریز شده الان ارزشش شده 9 میلیون.پس با کمال پررویی خواهید گفت که پولتون را با بهره 15 یا فوقش 27 درصد تحویل بگیرید . اینو در نظر نمیگیریید که خودتان افزایش 60 درصدی برای محصولاتتان رقم زدید! ایول به هوش و ذکاوتتان ! دمتان گرم ! واقعا خوب رگ خواب ملت دستتون هست ! ولی ظاهرا یکم در محاسباتتون اشتباه رخ داده ! دیگه ****
    1-یا خودرو ثبت نام شده را تحویل دهید
    2-یا پول سپرده مشتری را خم مثل نرخ افزایش قیمت خودروهایتان با بهره سود 60 درصدی برگردانید
    3-خودرو جایگزین مناسب مانند C3 - چانگان - سراتو یا برلیانس کراس
    در غیر اینصورت واقعا توهین به شعور مردم و مشتریانتون هست

  • مسلم مسلم (24 دی 1397 ساعت 20:19)

    راستم گفته به مشتری نمیتونن تحویل بدن فقط به دلای میتونن تحویل بدن

  • افسانه افسانه (24 دی 1397 ساعت 09:58)

    خجالت بکشید اصلابیایید با چوب بزنید توی سرملت بهتر اینقدر به شعور ملت توهین کنید. شما که اینقدر مدیریتت ضعیفی دارید مسولیت قبول نکنید.مدیریت شماها باعث میشود مردم دنبال سکه وارز بروند تا ارزش پولشون از دست نره

  • جوادی جوادی (24 دی 1397 ساعت 03:14)

    اگر قراره قطعه وارد کنید و مونتاژ کنید و به اسم اشتغال زایی و تولید با چند برابر قیمت بفروشید چرا انرا بدون گمرک وارد نمیکنید و پول را نمیبرید جایی که توان تولید داخلی دارید استفاده کنید؟

  • امیر امیر (23 دی 1397 ساعت 18:25)

    این عین ****در گردنه ولی مدرنیته میباشد.
    بابا ای ولا این را کدوم کتاب ودانشگاه اموختید؟ کمی خجالت بکشید.تا کی حسرت مدیزیت شرکتهای ژاپنی را بخوریم
    'حق با مشتری است'

  • امیر امیر (23 دی 1397 ساعت 18:18)

    ***** چند ماه قبل میگفتی نه حالا که کار از کار گذشته از پول ما ارز4200گرفتی ،حالش بردی کارت رو راه انداختی حالا میگی بیا پولت رو بگیر ،بی **** خیلی پرویی.

  • مهدی مهدی (23 دی 1397 ساعت 17:51)

    جز c3 یا سراتو فول چیزی پیشنهاد کنید توهین کردید بچه کجایید انقدر زرنگید ۱۴ ماه پولمو گرفتید حالا میخواید پراید بدید ؟؟؟ میرفتم یه هیوندا چپی میخریدم بهتر بود خدا*****

  • ایمان ایمان (23 دی 1397 ساعت 17:14)

    *****
    اون موقع که از ما پول گرفتین که برج 10 پارسال بود و طرف فرانسوی زیر حرفش نزده بود
    *****

  • علی علی (23 دی 1397 ساعت 14:53)

    آقای سروش در مورد تعهدات رنو، پیشنهادات خوبی دادند(گفتند پولشان را میدهیم و یا جایگزین)، اشکالی ندارد پول مشتری را با همان ارزش آذر ماه 96 (معادل 9000 دلار یا 26 عدد سکه) را عودت بدهند سود مشارکت و جریمه دیر کرد هم نمیخاد بدن، و یا ماشین سراتو با قیمت زمان قرارداد جایگزین بدهند، ولی ایشان به چه دلیلی اظهار شرمندگی کردند؟ نمیدانیم

  • افشین افشین (23 دی 1397 ساعت 12:26)

    سلام دوستان طبق قانون اساسی کشور قانون عطف به ما سبق نمیشود افزایش قیمت طی این چند روز صورت گرفته نه از مرداد ماه که بخواهند کارهای خود را توجیح کنند این بر خلاف قانون است

  • علیرضا نظری علیرضا نظری (23 دی 1397 ساعت 12:04)

    حداقل خودرو جایگزین خوب بدین ، چانگان یا سراتو

  • هموطن هموطن (23 دی 1397 ساعت 10:46)

    چه اشکالی دارد قبول ! سیتروئن C3 را خودرو جایگزین فرمائید و ما به التفاوت مبلغ را بگیریید.ولی اینکه بیایید بجای استپ وی ، پراید و تیبا تحویل جایگزین نمائید. واقعا توهین به شعور مردم است. روال است که قبل از ثبت نام پیش فروش به میزان تعهداتتون باید تامین قطعه ، و بعد اقدام به پیش فروش نمائید. حداقل جایگزینتون میتوانی برلیانس کراس باشد

    ایران من ایران من (24 دی 1397 ساعت 01:19)

    آقای سروش با سلام واقعا اگر میخواهید مشتری مداری را اصل قرار دهید بجای ساندرو سراتو بدهید.البته به قیمت زمان تحویل خودرو که چند ماه هست گذشته . ما چه گناهی داریم که حدود یکسال هست پول دادیم و الان ارزشش از بین رفته اگر قرار بود سودش را میگرفتیم بانکها بودن بنده مصرف کننده هستم .الانشم بجای اینکه عذرخواهی کنید لطفا پیش فروش آنی و فوری اعلام نکنید و به تعهدات عمل کنید . بنده اسفند 96 ثبت نام کردم و می باید آبان ماه خودرو ساندرو رو تحویل میگرفتم . به هر دلیلی که مشکل دارید قرار نیست تاوان انرا مشتری بیشتر از این بپردازد. اصلا روا نیست .