درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
حق دارید! واقعا حق دارید! وقتی ادعا میکنید فروش خودروهایتون با افزایش 60درصدی قیمت هم براتون صرفه نیست و تورم و افزایش قیمت دلار و به تبع آن گرانی قطعات بهانه می شود که برای استپ وی 122میلیون و هفتصد هزارتومن قیم بزنید وقتی که پیش فروش کنید سایت فروش اینترنتیتون در مقابل هجمه مشتریان جهت خرید پراید و تیبای30 میلیونی هنگ کند قطعا به فکر سپرده مشتریان نخواهید بود که احتمالا اون 27 میلیون تومنی که آذر یا اسفند 96 به حسابتان واریز شده الان ارزشش شده 9 میلیون.پس با کمال پررویی خواهید گفت که پولتون را با بهره 15 یا فوقش 27 درصد تحویل بگیرید . اینو در نظر نمیگیریید که خودتان افزایش 60 درصدی برای محصولاتتان رقم زدید! ایول به هوش و ذکاوتتان ! دمتان گرم ! واقعا خوب رگ خواب ملت دستتون هست ! ولی ظاهرا یکم در محاسباتتون اشتباه رخ داده ! دیگه ****
1-یا خودرو ثبت نام شده را تحویل دهید
2-یا پول سپرده مشتری را خم مثل نرخ افزایش قیمت خودروهایتان با بهره سود 60 درصدی برگردانید
3-خودرو جایگزین مناسب مانند C3 - چانگان - سراتو یا برلیانس کراس
در غیر اینصورت واقعا توهین به شعور مردم و مشتریانتون هست
راستم گفته به مشتری نمیتونن تحویل بدن فقط به دلای میتونن تحویل بدن
خجالت بکشید اصلابیایید با چوب بزنید توی سرملت بهتر اینقدر به شعور ملت توهین کنید. شما که اینقدر مدیریتت ضعیفی دارید مسولیت قبول نکنید.مدیریت شماها باعث میشود مردم دنبال سکه وارز بروند تا ارزش پولشون از دست نره
اگر قراره قطعه وارد کنید و مونتاژ کنید و به اسم اشتغال زایی و تولید با چند برابر قیمت بفروشید چرا انرا بدون گمرک وارد نمیکنید و پول را نمیبرید جایی که توان تولید داخلی دارید استفاده کنید؟
این عین ****در گردنه ولی مدرنیته میباشد.
بابا ای ولا این را کدوم کتاب ودانشگاه اموختید؟ کمی خجالت بکشید.تا کی حسرت مدیزیت شرکتهای ژاپنی را بخوریم
'حق با مشتری است'
***** چند ماه قبل میگفتی نه حالا که کار از کار گذشته از پول ما ارز4200گرفتی ،حالش بردی کارت رو راه انداختی حالا میگی بیا پولت رو بگیر ،بی **** خیلی پرویی.
جز c3 یا سراتو فول چیزی پیشنهاد کنید توهین کردید بچه کجایید انقدر زرنگید ۱۴ ماه پولمو گرفتید حالا میخواید پراید بدید ؟؟؟ میرفتم یه هیوندا چپی میخریدم بهتر بود خدا*****
*****
اون موقع که از ما پول گرفتین که برج 10 پارسال بود و طرف فرانسوی زیر حرفش نزده بود
*****
آقای سروش در مورد تعهدات رنو، پیشنهادات خوبی دادند(گفتند پولشان را میدهیم و یا جایگزین)، اشکالی ندارد پول مشتری را با همان ارزش آذر ماه 96 (معادل 9000 دلار یا 26 عدد سکه) را عودت بدهند سود مشارکت و جریمه دیر کرد هم نمیخاد بدن، و یا ماشین سراتو با قیمت زمان قرارداد جایگزین بدهند، ولی ایشان به چه دلیلی اظهار شرمندگی کردند؟ نمیدانیم
سلام دوستان طبق قانون اساسی کشور قانون عطف به ما سبق نمیشود افزایش قیمت طی این چند روز صورت گرفته نه از مرداد ماه که بخواهند کارهای خود را توجیح کنند این بر خلاف قانون است
حداقل خودرو جایگزین خوب بدین ، چانگان یا سراتو
چه اشکالی دارد قبول ! سیتروئن C3 را خودرو جایگزین فرمائید و ما به التفاوت مبلغ را بگیریید.ولی اینکه بیایید بجای استپ وی ، پراید و تیبا تحویل جایگزین نمائید. واقعا توهین به شعور مردم است. روال است که قبل از ثبت نام پیش فروش به میزان تعهداتتون باید تامین قطعه ، و بعد اقدام به پیش فروش نمائید. حداقل جایگزینتون میتوانی برلیانس کراس باشد
آقای سروش با سلام واقعا اگر میخواهید مشتری مداری را اصل قرار دهید بجای ساندرو سراتو بدهید.البته به قیمت زمان تحویل خودرو که چند ماه هست گذشته . ما چه گناهی داریم که حدود یکسال هست پول دادیم و الان ارزشش از بین رفته اگر قرار بود سودش را میگرفتیم بانکها بودن بنده مصرف کننده هستم .الانشم بجای اینکه عذرخواهی کنید لطفا پیش فروش آنی و فوری اعلام نکنید و به تعهدات عمل کنید . بنده اسفند 96 ثبت نام کردم و می باید آبان ماه خودرو ساندرو رو تحویل میگرفتم . به هر دلیلی که مشکل دارید قرار نیست تاوان انرا مشتری بیشتر از این بپردازد. اصلا روا نیست .