1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اطلاعیه سایپا در مورد فروش فوری محصولات این شرکت

اطلاعیه سایپا در مورد فروش فوری محصولات این شرکت

24 دی 1397
  • 2

پس از صحبت های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در برنامه گفتگوی ویژه خبری در روز شنبه مبنی بر انجام فروش فوری محصولات سایپا در روز یکشنبه! امروز این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرده طی روزهای آتی، شرایط فروش مذکور اعلام خواهد شد....

گروه خودروسازی سایپا با توجه به اعلام مدیرعامل این گروه خودروسازی در برنامه گفتگوی ویژه خبری مبنی بر انجام فروش فوری محصولات سایپا در اطلاعیه ای مطرح کرد: " با بررسی جزئیات و روش های فروش و همچنین رعایت حق تقدم طی روزهای آینده شرایط فروش فوری خودروهای گروه سایپا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد."

براساس این گزارش، فروش فوری محصولات گروه سایپا، با استناد به مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص فروش 20 درصدی محصولات به صورت نقدی و فوری به منظور تنظیم قیمت بازار و اختصاص 80 درصدی تولیدات این گروه خودروسازی به معوقات واگذاری خودروها، انجام خواهد شد.

منبع car.ir


نظرات

  • psdk psdk (24 دی 1397 ساعت 20:32)

    طبق اعلام سازمان حمایت در سایت سازمان و شخص جناب تابش در بخش خبری 22 شبکه دوم سیما خودروسازها مکلف هستند خودرو های موعد تحویل از 1 شهریور 97 تا 30 دی ماه 97 را حداکثر با 30 درصد افزایش به مشتریان تحویل دهند. شرکت ایران خودرو اعلام کرد این کار را خواهد کرد اما شرکت سایپا( در سامانه کدال) اعلام کرده است تا30 آذر 97 با این قانون تحویل خواهد داد و بعد از آن را به قیمت 5 درصد زیر بازار تحویل خواهد داد. مگر تحویل تا 30 دی 97 بر خودروسازها تکلیف نشده است؟
    چرا سایپا شانه خالی میکند
    الان اواخر دی ماه است و قانون مکلف کرده خودرو های دی را هم حداکثر با سی درصد افزایش عرضه کنند
    لطفا پیگیری کنید . ممنون

  • یاسی یاسی (24 دی 1397 ساعت 18:16)

    سلام یه خبر از حواله های اتو خدمت که داریم بدهید با تشکر