1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لکسس LC کانورتیبل مفهومی معرفی شد + تصاویر

لکسس LC کانورتیبل مفهومی معرفی شد + تصاویر

12 بهمن 1397
  • 2

سرانجام پس از انتشار شایعات فراوان، لکسس اقدام به معرفی کانسپت LC کانورتیبل جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت می‌کند. این خودروساز ژاپنی به‌صورت رسمی اعلام نکرده که مدل LC روباز تولید خواهد شد اما بیانیه‌ی آن نشان می‌دهد این خودرو جهت‌گیری آینده‌ی خانواده‌ی LC را نشان می‌دهد و بنابراین احتمال تولید آن در آینده وجود دارد.

2.jpg 

تا زمانی که سقف را باز نکنید LC کانورتیبل کانسپت را مشابه نسخه‌ی کوپه خواهید یافت. مدل روباز ظریف به نظر می‌رسد مخصوصاً اینکه شیشه جلوی خمیده بر جذابیت خودرو می‌افزاید. حذف سقف ثابت طراحان لکسس را مجبور کرده بخش عقب جدیدی را طراحی کنند. پشت صندلی‌های عقب محفظه جدیدی وجود دارد و بخش مرکزی عقب لکسس نیز تخت بوده اما برش‌های زاویه‌دار در اطراف آن صورت گرفته‌اند.

3.jpg 

خطوط بریده شده در بخش عقب محل پنهان شدن سقف را نشان می‌دهند اما فعلاً سقفی برای باز شدن وجود ندارد زیرا سخنگوی لکسس می‌گوید این کانسپت فعلاً روباز است بنابراین سقفی وجود ندارد. البته فضای در نظر گرفته شده برای جا دادن سقف نرم کافی به نظر می‌رسد.

 4.jpg

داخل کابین این خودروی مفهومی شاهد ترکیبی از صندلی‌های چرمی سفید و داشبوردی مشکی هستیم. دوخت‌های زردرنگ نیز باعث تنوع رنگی بخش داخلی شده‌اند.

 5.jpg

لکسس اشاره‌ای به قوای محرکه‌ی LC کانورتیبل کانسپت نداشته اما به نظر می‌رسد همان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری یا 6 سیلندر 3.5 لیتری هیبریدی مدل کوپه در دل این خودرو جای بگیرد. البته وزن بیشتر سقف و مکانیسم آن باعث خواهد شد این نسخه از نظر شتاب گیری و مصرف سوخت کمی پایین‌تر قرار گیرد.

6.jpg
لکسس همچنین در دیترویت اقدام به معرفی RC F تراک ادیشن خواهد کرد که نسخه‌ی اسپورت تر از این کوپه‌ی پرفورمنس است.

4.jpg

منبع پدال


نظرات

  • علی علی (13 بهمن 1397 ساعت 02:06)

    مدیران ارشد,تویوتا و لکسوس چه اصراری دارن روی این جلو پنجره و کاپوت مسخره .واااقعا مزخرف.

  • فرزاد فرزاد (12 بهمن 1397 ساعت 08:45)

    خوش به حال کافرا ، سوار بر آرزوی فقرا