اهداف مدیرعامل جدید سایپا: تولید محصول جدید و افزایش رضایت مشتریان

2 بهمن 13979:59
2 دقیقه


اهداف مدیرعامل جدید سایپا: تولید محصول جدید و افزایش رضایت مشتریان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم معارفه خود گفت: در سایپا برنامه ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.

مير جواد سلیمانی با بيان این مطلب افزود: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

مدیرعامل جدید سایپا:تولید محصول جدید و افزایش رضایت مشتریان اولویت سایپاست

وی تصریح کرد : بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین ، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش بدهیم و برنامه های سایپا و سیاست های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد: بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت: سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه های شرکت می باشند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد.

وی افزود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.

نظرات کاربران
سیفی
سیفی
3 بهمن 1397
تاریخ چهار بهمن 96 ثبت نام برای پیش فروش ماشین کوئیک دنده معمولی نموده ام با زمان تحویل آخر خرداد 97 پس از گذشت یکسال هنوز نه ماشین تحویل گرفتم تازه برایم افزایش قیمت هم زده اند 30% با حقوق کارمندی واقعا جبرانش خیلی سخته هیچ ارگان و یا شخصی هم پاسخگو نیست.