1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اهداف مدیرعامل جدید سایپا: تولید محصول جدید و افزایش رضایت مشتریان

اهداف مدیرعامل جدید سایپا: تولید محصول جدید و افزایش رضایت مشتریان

2 بهمن 1397
  • 10

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم معارفه خود گفت: در سایپا برنامه ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.

مير جواد سلیمانی با بيان این مطلب افزود: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

مدیرعامل جدید سایپا:تولید محصول جدید و افزایش رضایت مشتریان اولویت سایپاست

وی تصریح کرد : بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین ، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش بدهیم و برنامه های سایپا و سیاست های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد: بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت: سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه های شرکت می باشند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد.

وی افزود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.



نظرات

  • سیفی سیفی (3 بهمن 1397 ساعت 09:22)

    تاریخ چهار بهمن 96 ثبت نام برای پیش فروش ماشین کوئیک دنده معمولی نموده ام با زمان تحویل آخر خرداد 97 پس از گذشت یکسال هنوز نه ماشین تحویل گرفتم تازه برایم افزایش قیمت هم زده اند 30% با حقوق کارمندی واقعا جبرانش خیلی سخته هیچ ارگان و یا شخصی هم پاسخگو نیست.

  • محسن محسن (3 بهمن 1397 ساعت 08:42)

    رضایت مردم؟ یه نظر سنجی از مشتری هاتون بگیرید تا بفهمید عدم رضایت دقیقاً 100% است. کارد به*****************باشید.

  • خلیل خلیل (3 بهمن 1397 ساعت 01:19)

    با سلام.
    داداش! شما به تعهدات خودتون عمل کنید، پولی که از مردم گرفتید ماشینشون رو تحویل دهید، خودروی جدید پیشکش.

  • جووون بدبخت جووون بدبخت (3 بهمن 1397 ساعت 00:51)

    خب الان این چه به کار ما میاد خدایش پراید 36 میلیون خیلیه خدا ******

  • سعید سعید (2 بهمن 1397 ساعت 21:09)

    آقای مدیر عامل جدید لطفا پول مردم را گرفته اید و پیش فروش کردید خودروها ی مردم را تحویل بدهید.تا تولید خوردو جدید و جلب رضایت مشتری پیش کش ....پیش فروش هارو تحویل بده تا بعد ن...

  • نوربلوچ نوربلوچ (2 بهمن 1397 ساعت 18:33)

    خوب خوش اومدی این حرفارو باتحویل پیش فروشها باقیمت زمان تحویل به مشتریات تحویل بده بجنب دیگه هی میخواین مردم رو دور بزنید

  • عباس عباس (2 بهمن 1397 ساعت 14:19)

    با سلام به مدیرعامل جدید
    بنده 10مرداد ثبت نام برای پیش فروش برلیانس h330اتومات 33میلیون واریز کردم وقیمت بازار با کارخانه اختلاف چندانی نداشت حدود 5میلیون اختلاف داشت تاریخ تحویل ماشینم آذر ماه بوده و تا آن زمان قیمت کارخانه همان 67میلیون و 400هزار بوده است این روانیست که هم ماشین را دیر بدهید هم به قیمت امروز بازار با من حساب کنید(107میلیون)
    اگر راست میگویید مشکل این پیش فروشها را حل کنید طبق ماده 4 قانون حمایت ازمشتری باید به قیمت قبل بفروشید

  • سجاد سجاد (2 بهمن 1397 ساعت 13:16)

    با این افزایش قیمتها که دو برابر شده. در روز روشن ****************حالا مدیر عامل جدید چکار میکنه برای خودش و امسال خودش انجام بده. ما به عنوان یک هم وطن به شدت ناراحتیم.

  • امیر امیر (2 بهمن 1397 ساعت 11:28)

    رضایت مشتری وقتی جلب میشه که ماشین 35 میلیونی رو 35 میلیون بفروشی. نه اینکه ماشین 6 میلیونی رو 35 میلیون بفروشی
    البته تقصیر شماها نیست
    مشکل جای دیگه ست

  • رضا رضا (2 بهمن 1397 ساعت 10:38)

    بله
    ازقدیم گفتن یارو نون نداشت بخوره سیر بشه
    پیاز میخورد که اشتهاش باز بشه