1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. معاون وزیر : تشکیل ستاد پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایران خودرو

معاون وزیر : تشکیل ستاد پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایران خودرو

6 بهمن 1397
  • 10

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است .

وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودرو ساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.

او در ادامه افزود: امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت های خودرو ساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه ها نیز می توانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودرو سازان ، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان درب 4 ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر 18 جاده قدیم، مجموعه سازه گستر(کفش ملی سابق ) واقع است.

منبع تسنیم


نظرات

  • علی علی (7 بهمن 1397 ساعت 10:05)

    مگه موقع پول گرفتن اومدن دم خونه ما که حالا میگن بیاید خونمون ... دزد فقط در دادگاه باید حرف بزنه ...معاون وزیر کیه ؟ کشکه چی دوغ چی ؟

  • مجتبی مجتبی (7 بهمن 1397 ساعت 00:14)

    سلام .پس تکلیف ما ک شهرستان هستیم چی میشه چرا ی سامانه پاسخگویی راه ننداختین زنگ بزنیم‌.چرا درس جواب نمیدین توروخدا ماشینای مارو بدین با بدبختی پول جور کردیم‌ریختیم.جواب مارو کی باید بده

  • مصی۶۵ مصی۶۵ (6 بهمن 1397 ساعت 19:49)

    سلام.اقا واقعادرست نیست من باهزارزحمت و وام پول خودشو جورکردم ۶ماه هم صبرکردم حالا بهمن ماه باید اضافه بدم؟ازکجابیارم؟باسود۱۳درصدکجابمن ماشین میدن؟انصافتون کجاست؟

    علی علی (7 بهمن 1397 ساعت 10:07)

    جلو مجلس باید تحصن کنی . حق گرفتنیه پول بدی التماس کنی رو از کجا یا گرفتی ؟

  • فرهاد فرهاد (6 بهمن 1397 ساعت 17:14)

    منم به قیام ایمان اوردم باید حرکت کرد و حقت رو گرفت ... از *** که جز **** از من چیزی بر نمیاد وعد ما در اعتراضات و حرکت ها

  • علی علی (6 بهمن 1397 ساعت 14:06)

    پس,شهرستانیا چیکار کنن .?چرا باید خودرو تحویل شهریور ندن تا الان ولی کسی تهرانه تحویل مهر رو گرفته باشه ?

    محمد محمد (7 بهمن 1397 ساعت 07:12)

    عزیرم، اونها از تهرانی ها می ترسن، می خوان اونها رو آروم کنن، تا بگن همه چی ارومه، حالا من و تو، تو شهرستان هزار داد و فریاد بزنیم، گوش شنوایی نیست

  • تیز بین تیز بین (6 بهمن 1397 ساعت 13:07)

    تشکیل ستادی که یکه عده دیگه *** *** دور هم جمع بشن و حقوق یا مفت بگیرن ومردم را سرکار بزارن

  • علی علی (6 بهمن 1397 ساعت 13:00)

    سلام ماشهرستانیها هم باید بلندشویم اینهمه راه بیاییم که بخواهیم ازحق قانونی خودمان که موظف هستند بدهن دفاع کنیم بااینهمه خطرات جاده ای وسرما ومشکلات مالی

  • مریم زحمتکش سوستانی مریم زحمتکش سوستانی (6 بهمن 1397 ساعت 12:35)

    ما که شهرستانی هستیم چیکار کنیم که نمیتونیم تا اونجا بریم تکلیف ما چی میشه