1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. جمع کثیری از مشتریان خودرو از وزیر صنعت تشکر کردند

جمع کثیری از مشتریان خودرو از وزیر صنعت تشکر کردند

9 بهمن 1397
  • 10

جمع کثیری از مشتریان شرکتهای خودروسازی با ارسال نامه ای از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ملزم کردن خودروسازان برای تحویل خودرو با قیمتهای قبلی رحمانی تشکر کردند.

در این نامه آمده است: از وزیر صنعت، معدن و تجارت که با درایت و جدیت موضوع مهم تعویق در تحویل خودروها و همچنین ابطال دعوتنامه خودروهای پیش فروش شده با قیمت های جدید را پیگیری کردند تشکر و قدردانی می شود.

گفتنی است رحمانی وزیر صنعت معدن تجارت با ارسال بخشنامه ای از خودروسازان خواسته بود تا خودروهای پیش فروش شده با موعد تحویل تا 30 دی ماه را با قیمتهای قدیم محاسبه و به مشتریان تحویل دهند.

این موضوع گرچه ضرر زیادی را به خودروسازان و این وزارتخانه برای جبران مابه تفاوت قیمت خودروها با قیمت های حال حاضر وارد کرد اما با تقدیر مشتریان خودروسازان همراه بود و موجب شد بحران ایجاد شده در بحث تعهد خودروسازان به مشتریان کنترل و رفع شود.

خودروهای تحویل دی ماه و قبل از آن با توجه به ماده 4 آیین نامه سازمان حمایت، با قیمت قبل محاسبه خواهند شد.



نظرات

  • فرزاد فرزاد (10 بهمن 1397 ساعت 22:38)

    ؟ والله هیچ شرکت خارجی برای هیچ معامله و تجارتی از اینا نمی‌پرسه که اونجا دلار چنده چون محصولاتشون رو به تمام دنیا با قیمت ثابتی میفروشن حتی در طی چند سال و بدتر از اون مبادلات چین با بیشتر کشورها اصلا با دلار نیست و با یوان هست، بعد میان میگن یه عده تو فضای مجازی پیامهای ناامیدکننده میذارن تا ذهن جوونا رو خراب کنن! پرآید ۵۰۰ هزار تومنی رو ۴۰میلیون میدی به مردم و خانواده***********بعد ما میشیم گربه سیاه!

  • علی علی (10 بهمن 1397 ساعت 08:25)

    با سلام
    یعنی الان من که 29 مرداد 97دنا ثبت نام کردم تحویل بهمن 97 بوده مشمول افزایش قیمت میشه؟؟؟
    آخه من با اونایی که تو یه روز ثبت نام کردیم اونا تحویل دیماه گیرشون اومده من بهمن ماه چه فرقی داریم؟؟؟
    خدا رو خوش نمیاد من کارمند بخوام 22 میلیون اضافه پرداخت کنم تازه ماشینی که معلوم نیس چند ماه دیگه تحویل بدن
    یکی به دادمون برسه کجا باید بریم شکایت کنیم؟؟؟

  • پیمان پیمان (9 بهمن 1397 ساعت 22:30)

    چه تشکری ، چرا دروغ می گوئید؟ چرا پولی که شش ماه پیش واریز شده و تحویل 98 است مشمول نمیشه؟
    خدا لعنتتون کند دنیا را آلوده کردید

  • بدبخت بدبخت (9 بهمن 1397 ساعت 20:33)

    چیزی به اسم قیمت قبل وجودنداره من تماس گرفتم گفتن یه همچین بخش نامه ای وجودنداره اگر هم واریزنکنی یک یا دوسال بعد مجددا دعوت نامه براتون ارسال میشه اونم به قیمت روز(همش سیاسی بازیه شاید به خاطر ساکت کردن ملت شاید به خاطر22 بهمن)هرکس داره واریزکنه وگرنه دیگه ماشین بی ماشین مثل من که نمیتونم باقیمانده پرایدروواریزکنم

  • دانیال محمدی دانیال محمدی (9 بهمن 1397 ساعت 17:58)

    ما ملت ایران شدیم یاران اصحاب کهف.شب خوابیدیم صبح بلند شدیم قیمت های 300سال دیگه الان میگن ومیگن پولتون مال یک‌دوره دیگه است باهاش هیچی نمیشه خرید.

  • مصرف کننده مصرف کننده (9 بهمن 1397 ساعت 15:21)

    سلام
    آقا یکی بره نظارت کنه دعوتنامه های جدید رو صادر کنن.دعوتنامه ها اصلاح که نشده هیچ، کلا نمیتونیم وضعیت قراردادمونم ببینیم تو سایت ایرانخودرو یا بصورت اینترنتی واریزی انجام بدیم. تماس هم که میگیریم میگن سیستم مشکل داره، نگزارید مهلت سپری شه با همون قیمت جدید واریز کنید بعدا عودت دادن میشه.
    یه مسئولی بیاد بگه به اینا که دست بجمبونن. بابا والا نداره ملت که بخواد اضافی واریز کنه. وای بحال ما . خدایا خودت برس به داد مردم

  • احد احد (9 بهمن 1397 ساعت 14:26)

    با سلام؛بابا واقعا جای کادو دادن هم هست 38 میلیون کردن80 میلیون حالا میخواستند 107 ازم بگیرند.که بخاطر بزرگواری خودشون نگرفتند.وحالا ما خیلی خوشحالیم خیلی.....

  • ایرانی ایرانی (9 بهمن 1397 ساعت 11:37)

    آخه کی تشکر کرده ؟ چرا از سوی مردم حرف میزنین ؟ ماشین آشغال رو به مردم میندازن دو سه برابر دنیا پول میگیرن میرن عشق و حالشونو میکنن مردم تشکر هم بکنن
    ***** ننگ بر شما

  • محمد محمد (9 بهمن 1397 ساعت 10:53)

    هرچی که ما دیدیم اعتراض و نارضایتی مردم بود حالا شما این تشکر از کجا دیدی نمیدونیم

  • امیر امیر (9 بهمن 1397 ساعت 10:44)

    خب پس باید تشکر کنیم...
    خودروسازان برای تولید تا خرداد سال آینده قطعه دارند که با ارز۳۸۰۰ تومنی تهیه کردند
    تشکر کنیم ازینکه ...؟؟؟