1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار اولین تصاویر از پروژه تیونینگ تویوتا سوپرا 2020

انتشار اولین تصاویر از پروژه تیونینگ تویوتا سوپرا 2020

10 بهمن 1397
  • 0

نسل جدید تویوتا سوپرا پیش از آنکه وارد بازار شود با کیت بدنه‌ی پهنی تجسم شده است! البته این تصاویر رندرهای کامپیوتری نیستند بلکه یکی از تیونرهای مشهور دنیای خودرو یعنی پریور دیزاین اقدام به انتشار آن‌ها کرده است.


تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان دهنده‌ی کیت گیرایی هستند که در آینده‌ی نزدیک روی سوپرا ارائه خواهد شد.

2.jpg
این کیت افترمارکتی دربردارنده‌ی مواردی همچون سپر جلوی جدید، کاپوت تهویه دار، قوس چرخ‌های متفاوت، بال عقب، رینگ‌های بزرگ‌تر و ارتفاع کمتر خودرو از سطح زمین می‌باشد.

البته که هیچ پروژه‌ی تیونینگی با افزایش قدرت پیشرانه کامل نخواهد بود. البته تنها مسئله‌ای که باعث می‌شود نسخه‌های قوی‌تر سوپرای جدید را در خیابان‌ها نبینیم بحث زمان است. نسل پیشین سوپرا هم ظرفیت‌های تیونینگ فوق‌العاده‌ای داشته و حتی شاهد تولید نمونه‌هایی با قدرت فراتر از 1000 اسب بخار هم بوده‌ایم. آیا نسل جدید سوپرا هم همین ظرفیت را خواهد داشت؟

3.jpg
البته مشتریان آمریکایی این خودرو فعلاً باید با پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری ساخت BMW سر کنند. این پیشرانه در قلب سوپرا قدرت 335 اسب بخاری و گشتاور 495 نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.1 ثانیه‌ای می‌شود. حداکثر سرعت نسل جدید سوپرا هم به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.


با قیمت پایه‌ی 49990 دلاری برای نسخه‌ی پایه، نسل جدید سوپرا از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. برای گرامیداشت عرضه‌ی این خودرو نسخه‌ی لانچ ادیشن معرفی شده که بر پایه مدل مجهزتر پریمیوم ساخته شده و قیمت پایه‌ی 55250 دلاری و سقف تولید 1500 دستگاهی دارد.

4.jpg

منبع پدال


نظرات