عبدالله بابایی با اعلام اینکه تمامی تعهدات گروه خودروسازی سایپا که تاریخ تحویل آنها تا 30 دی ماه 97 است، با قیمت قبلی تحویل خواهد شد،اظهارداشت: به دنبال دستور ویژه وزیر صنعت در خصوص تکریم مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها، سایپا از ابتدای هفته جاری با تشکیل ستاد پاسخگویی به مشتریان، اقدام به دعوت از مشتریانی کرد که به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی خود انتقاداتی را به عملکرد سایپا داشتند.
وی افزود: در فراخوانی که انجام شد و با حضور مشتریان در روز شنبه مقرر شد که تمامی محصولات پرفروش گروه سایپا با قیمت قبل محاسبه و به مشتریان تحویل شود و در خصوص محصولات دیگر هم تصمیم گیری صورت پذیرد.
بابایی تصریح کرد: بر همین اساس و در روزهای اخیر این ستاد به صورت منظم با دعوت از نمایندگان مشتریان در خصوص تعدادی از محصولات سایپا همچون چانگان و آریو و شنیدن صحبت های آنها تلاش کرده تا به نحوی رضایت خاطر تمامی این مشتریان را کسب کند.
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا تاکید کرد: پس از شنیدن صحبت های مشتریان و با نظر مدیرعامل سایپا مقرر شد که قیمت تمامی تعهدات گروه سایپا تا پایان دی ماه 97 به قیمت قبل برگردد و با همان قیمت مصوبی که در خردادماه ابلاغ شده تحویل شود.
وی افزود: با وجودی که این اقدام باعث ایجاد زیان بسیار بالایی برای سایپا خودروسازی خواهد شد ولی به منظور تکریم مشتریان محترم و افزایش رضایت مندی آنها این کاهش قیمت انجام خواهد شد.
بابایی گفت: بر همین اساس تمامی دعوتنامه هایی که با قیمت های جدید صادر شده، باطل هستند و مجددا برای تمامی مشتریان دعوتنامه جدید با قیمت قبلی ارسال خواهد شد و در صورتی که مشتریان، خودرو با قیمت جدید دریافت کرده اند، مبالغ اضافه دریافت شده به آنها پرداخت خواهد شد.
مشکلات ثبتنام کنندگان خودرو برلیانس بررسی شد
عبدالله بابایی با مشتریان خودروهای گروه برلیانس دیدار و مشکلات آنها را بررسی کرد.
بابایی در این نشست با اشاره به راهکارهایی برای حل مشتریان این خودروها گفت: اکثر خودروهای ثبت نامی در گروه های مختلف برلیانس با موعد تحویل شهریور قطعا تحویل و مابقی یا تبدیل و یا در صورت تامین قطعات مورد نیاز تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: سود مشارکت و جریمه تاخیر خودروها هم به تمام مشتریان پرداخت خواهد شد.
وی در مورد تامین قطعات یدکی مورد نیاز این خودروها گفت: خوشبختانه برنامه ریزی لازم برای تامین قطعات یدکی خودروهای برلیانس صورت گرفته و جای هیچ نگرانی برای ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها وجود ندارد.