1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خروج V40 ولوو از خط تولید و تولد یک شاسی‌بلند جدید + عکس

خروج V40 ولوو از خط تولید و تولد یک شاسی‌بلند جدید + عکس

19 بهمن 1397
  • 0

ولوو قرار است در تابستان تولید V40 خود را پایان دهد و اینک خودروساز سوئدی در حال کار روی یک محصول با فرمت بدنه کراس‌اووری به عنوان جایگزینی برای V40 است.

به دلیل محبوبیت کراس‌ و SUV ها، جایگزین‌های V40 در ارتفاعی بالاتر از اسلاف خود رانده حرکت خواهند کرد.

کرس میکر مدیر شعبه اروپایی ولوو در این خصوص گفت: این تغییر شکل و ارتفاع اضافی در V40 ها باعث می‌شود، تا باتری‌ها در نسخه‌های الکتریکی در جایگاه و مکان خوبی قرار گیرند و ما با محصول الکتریکی قدرتمندی برای جاده‌ها مواجه شویم.

وی در این خصوص افزود: ما با دو روند رو به رشد "محبوبیت ارتفاع" و "تجهیزات و انواع خودروهای الکتریکی" مواجه هستیم و به عنوان یک خودروساز باید با آن هماهنگ شویم.

 3.jpg

نسخه‌های الکتریکی و قدیمی V40 به دلیل باتری‌های بزرگ فضای زیادی را در اختیار سرنشینان قرار نمی‌دادند و قادر به جابه‌جایی سرنشینان خود تا مسافت 300 کیلومتر هستند.

ولوو قصد تغییر و تحولات زیاد در خودروهای جدید دارد و قرار است با این SUV به رقابت با محصولاتی مانند ب‌ام‌و سری 1، مرسدس کلاس A و آئودی A3 برود.

1.jpg
جایگزین‌‌های V40 از پلت‌فرم‌های جدید CMA توسعه یافته توسط کمپانی جیلی بهره می‌برند که پیشتر در مدل جدید XC40 شاهد آن بودیم.

کرس میکر با اشاره به اینکه تصمیم جدیدی برای ظاهر این خودرو اتخاذ نشده، افزود: احتمال دارند تمامی فرآیند طراحی ما با توجه به مدل مفهومی 40.2 (تصاویر) اجرایی شود.

منبع پدال


نظرات