1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. خرید سوپرکارهای تصادفی با قیمت مناسب! + تصاویر

خرید سوپرکارهای تصادفی با قیمت مناسب! + تصاویر

19 بهمن 1397
  • 0

خرید یک خودروی تصادفی یا در اصطلاح بیمه totaled car روش جدیدی برای سرمایه‌گذاری نیست و برخی افراد در آمریکا قبلاً تجربه‌ی زیادی را در این زمینه به دست آورده‌اند. اکثر اوقات مردم در حالی خرید خودروهای جذاب و گران‌قیمتی هستند که پس از رفع مشکلات مربوط به تصادف قیمت بالاتری خواهد داشت. این دقیقاً همان کاری است که دست‌اندرکاران کانال یوتیوب JohnStax می‌دهند. ویدئوی جدید این کانال نشان‌دهنده‌ی 5 سوپرکاری است که تنها آسیب‌های جزئی داشته و قطعاً توجهات را به خود جلب می‌کنند.

1.jpg
اولین خودرو نیسان GT-R نیسمو است و با بررسی آن چند نکته دستگیرمان می‌شود. با استفاده از دستگاه‌های ویژه فهمیده شده که این خودرو توسط شرکتی متفرقه و نه خود شرکت بیمه فروخته شده و قبلاً 22 بار دست‌به‌دست شده است! اما مهم‌ترین موضوع این بوده که خودرو شش ماه پیش با تصادفی شدیدتر در بخش عقبی فروخته شده است. فردی این خودرو را خریده و پس از تعمیر نصفه و نیمه تلاش داشته آسیب ساختاری اصلی را پنهان نگه دارد.

3.jpg
دومین خودرو یک فراری FF است که تنها آسیب آن شیشه‌ی شکسته است. خب پس چرا این خودرو حراج شده است؟ FF یاد شده قبلاً دزدیده شده و پس از آن روبه‌راه شده است و شرکت بیمه تلاش داشته ضرر را به حداقل برساند. به نظر می‌رسد این ‌یک معامله‌ی مناسب است.

2.jpg

4.jpg

5.jpg
سومین خودرو یک GT-R دیگر است که گفته شده بهترین پیشنهاد بین این 5 خودرو بوده اما ما می‌خواهیم روی مرسدس-ای ام جی GT R سبز رنگ مدل 2018 تمرکز کنیم. بخش اعظم آسیب این خودرو به در سمت سرنشین مربوط می‌شود. قوای محرکه، سیستم تعلیق و کابین در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار داشته و در واقع به سختی می‌توان باور کرد که این آسیب جزئی باعث total شدن چنین خودروی نادر و گران‌قیمتی شده باشد.

6.jpg
آخرین خودرو هم یک فراری کالیفرنیا می‌باشد که بدنه‌ای بدون تصادف داشته اما زیر خودرو خرابی بزرگی وجود دارد. کارکرد کم، سابقه مشخص و شرایط کلی عالی باعث شده‌اند این کالیفرنیا به معامله‌ای معقول تبدیل شود.

توضیح: شرکت‌های بیمه خودروهایی را که آسیب زیادی داشته و هزینه‌های تعمیر آن‌ها غالباً بالاتر از حد معمول و حتی قیمت خودرو است را به‌ عنوان خودروهای total شده در نظر می‌گیرند و آن‌ها را در حراجی‌ها به فروش می‌رسانند.

منبع پدال


نظرات