1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ٰمعرفی نسل دوم نیسان جوک در سال جاری + عکس

ٰمعرفی نسل دوم نیسان جوک در سال جاری + عکس

18 بهمن 1397
  • 1

2.jpgمدت زیادی است که "نیسان جوک" قصد دارد نسل دومش را به بازارهای جهان معرفی کند. نسل دوم این خودرو در اروپا حدود یک دهه عمر دارد و زمان برای ورود نسل بعدی مناسب و شاید کمی دیر است.

کسانی که هنوز منتظر نسل دوم نیسان جوک هستند، احتمالا باید تا اواخر سال جاری صبر کنند. این خودرو بر پایه یک پلت‌فرم CMF-B از گروه ائتلافی رنو- نیسان ارائه خواهد شد که در حال حاضر با رنو"کلیو v" مشترک است.

 

این پلت‌فرم‌ها ساختار الکتریکی را پشتیبانی می‌کند

این پلت‌فرم‌ها ساختار الکتریکی را پشتیبانی می‌کند و احتمالا مدل‌های هیبریدی نیز در نسل دوم دیده خواهند شد. بنابراین جوک‌های آینده دی‌اکسید کمتری تولید کرده و خود را رقابتی‌تر نشان می‌دهند. مدل‌های الکتریکی این خودرو نیز قرار است به رقابت با محصولاتی مانند " هیوندای کنا" بروند.

 3.jpg

پیتر بدرویسان، مدیر برنامه‌ریزی محصولات نیسان در اروپا در این خصوص گفت: ذائقه مردم در سراسر جهان از هاچ‌بک و سدان به سمت کراس‌اوور و SUV در حال حرکت تغییر است و به همین دلیل ترکیب یک خودروی قدبلند با شاخصه‌های آتی جهان یا همان انرژی برق طرحی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

 

البته در دیگر خطوط تولید نیسان جوک شاهد محصولاتی با موتور 1 لیتری بنزینی و 1.6 لیتری توربو-4 (با قدرت تقریبی 187 اسب‌بخار) هستیم. از طرفی این برند موتورهای 1.5 لیتری dci دیزلی را نیز رها نکرده و انتظار می‌رود شاهد یک نسخه ارتقاء یافته و بهره‌ورانه دیگر از آن باشیم.



نظرات

  • مسلم مسلم (18 بهمن 1397 ساعت 22:27)

    #خودرو. سلام دوستان.مگر ما در جنگ اقتصادی نیستیم.مگر در جنگ نبایدهزینه خوراک و مهمات و لجستیک و .... توسط دولت پرداخت شود؟پس چطور دولت و مجلس به خودروسازان بزرگ داخلی فشار میارن که خودرو را به قیمت پارسال باید بفروشید؛ولی تمام تورم و افزایش قیمت ها را باید از جیب بدهید. آیا این روش جزئ ایجاد ناراحتی و لطمه به صنعت خودرو که مورد نظر دشمن است ( بازی در زمین و به نفع دشمن ) آورده ای دیگر خواهد داشت .چطور بقیه خودروسازا مثل مدیران یا کرمان یا ....تا ۱۵۰ درصد برخی محصولاتشان افزایش قیمت داشته ولی این دو خودروساز باید به قیمت پارسال محصولاتشان را بفروشند!!!؟؟؟؟ قبول؛؛ جنگ اقتصادی است و صنعت خودرو یکی از اهداف دشمن. دشمن قصدش ضربه زدن به این صنعت است و بیکاری و تورم و نارضایتی در صنعت خودرو... پس نقش شما بعنوان دولت و مجلس چیست؟؟!!شما چه هزینه ای پرداخت میکنید. تولید و فروش خودرو؛ کاملاقابل رصد و کنترل است.دولت راست میگوید؛؛ و بفکر صنعت خودرو و ملت مشغول در این صنعت است و متوجه شده دشمن ان را هدف قرار داده ؟ مردانه روز یکشنبه در هیت دولت وزیر صمت پیشنهاد کند ؛ دولت بابت تولید هر دستگاه خودرو متعلق به اقشار معمولی جامعه ؛؛مثل تیبا پراید پژو وسمند... ؛؛ هزار دلار ۴۲۰۰ تومانی به این دو خودرو ساز پرداخت میکند و اگر موفق به صادرات شد۵۰۰ دلار بلاعوض بصورت تشویقی (بمدت یکسال ) پرداخت میکند.این یعنی مبارزه و اقدام پدافندی علیه آفند دشمن در صنعت خودرو . آنوقت آثار ان را در افزایش تولید ؛رضایت کارگران و تولیدکنندگان قطعه ی خودرو؛ رضایت مصرف کننده (اقشار متوسط یا همان سرمایه اصلی کشور ) کنترل قیمت ها؛؛ جلوگیری از سقوط سهام خودرویی و باطبع کل بورس؛ تقویت چرخه محرک اقتصاد و ..... را بدنبال خواهد داشت.لطفا در سایر گرهها بفرستید. شاید به دست ریس محترم جمهور و اعضا دولت به خصوص صمت رسید و متوجه شدن که رفتارشان دقیقا کمک به دشمن؛؛؛؛ در زمین زدن یکی از صنایع مهم کشور است . شما در کشور بخاطر گوشت مصرفی ؛ که البته از ما یحتاج اساسی و مهم است ؛متاسفانه یک هواپیما از دست دادید.این اتفاق از جمله هزینه های جنگ اقتصادی و تحریم است. در جنگ نظامی و سخت هم ممکن است هواپیما ؛ تانک ..... و از همه مهمتر انسانهای بزرگی از دست بروند. ولی چرا در صنعت خودرو دولت محترم نا خواسته در زمین دشمن بازی میکند و نقش غضنفر را دارد . چرا گل به خودی میزنند. چطور میلیادها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای بسیاری از کالاهای عجیب غیر قابل کنترل و رصد پرداخت کردید و الان این صنعت را رها کرده و مرتب در اخبار باعث نگرانی مردم میشوید. به کالاهایی ارز دولتی دادید؛ که حتی نمیتوانید بگویید ورود و توزیع شده اند یا خیر ؟؟؟!!!! لطفا این پیام را بفرستید تا برسه بدستشان . باشد که متوجه بشن . یا حق .