1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه‌های سفارشی و جدیدی از سانگ یانگ موسو معرفی شد + تصاویر

نسخه‌های سفارشی و جدیدی از سانگ یانگ موسو معرفی شد + تصاویر

22 بهمن 1397
  • 0

اگر به دنبال یک پیکاپ تراک با قیمت مناسب در بازار بریتانیا باشید قطعاً نسل جدید سانگ یانگ موسو ارزش بررسی را دارد چراکه قیمت آن تنها از 20995 پوند آغاز می‌شود.

حالا بسته به نسخه‌ی انتخابی، شما می‌توانید این خودرو را با 5 طرح سقف سخت سفارش دهید که برخی از آن‌ها باعث ایجاد ظاهری کلاسیک در خودرو می‌شوند. باقی طرح‌ها نیز از موسو خودرویی شاسی‌بلند مانند می‌سازند. البته همه‌ی این‌ها از نظر طراحی و بصری مطرح می‌شود.

لاکچری هارد تاپ

 ssangyong-musso-new-hardtops-3.jpg

این سقف سخت پرچم‌دار قیمت 1945 پوندی داشته و شامل ریل‌های سقف، نورپردازی کابین LED، اسپویلر همرنگ بدنه، شیشه عقب لولا دار، شیشه‌های جانبی تیره و شیشه عقب گرم‌کن دار است.


همچنین چراغ‌ترمز LED و سیستم قفل مرکزی با آزاد کن راحت درب پشتی هم از دیگر ویژگی‌های این نسخه هستند. شما می‌توانید این پکیج را با دیگر وسایل تأیید شده توسط سانگ یانگ سفارش دهید.

21.jpg 

این طرح با ریل‌های سقف، اسپویلر عقب، شیشه‌های جانبی تیره، شیشه عقب گرم‌کن دار، نورپردازی کابین، چراغ‌ترمز بالا، قفل مرکزی و… در دسترس است. قیمت این نسخه از 1545 پوند آغاز می‌شود و دیگر ویژگی‌ها همچون میله‌های ریل سقفی را می‌توان به پیکاپ موسو اضافه کرد.

تونو رول تاپ

3.jpg

این پوشش سفارشی آلومینیومی تاشو به رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه شده و مشتریان می‌توانند آن را در موقعیت موردنظر قفل کنند که در زمان حمل وسایل بزرگ‌تر کاملاً به درد خواهد خورد.


این طرح 1315 پوند قیمت داشته و می‌توان آن را با ویژگی‌های دیگری همچون میله‌ی اسپورت مشکی، میله‌ی کرومی و جداکننده‌ی محفظه بار همراه کرد.

هارد فولدینگ کاور

5.jpg

همان‌گونه که در این نسخه مشاهده می‌شود، پوشش محافظتی سه‌تکه و تاشونده را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی ثابت کرد که باعث دسترسی آسان هم می‌شود. این بخش به‌صورت کامل هم باز می‌شود و طرح مشکی‌رنگ دارد. قیمت آن‌هم 985 پوند اعلام شده است.

6.jpg

سافت فولدینگ کاور

7.jpg

این پکیج هم 320 پوند قیمت داشته و در برابر نور ماورا بنفش مقاوم بوده و می‌توان آن را در موقعیت باز شده هم قفل کرد.

منبع پدال


نظرات