1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نخستین خودروهای هن تنگ تحویل مشتریان شدند

نخستین خودروهای هن تنگ تحویل مشتریان شدند

18 بهمن 1397
  • 0

به گزارش سایت خودرو (car.ir)، عصر روز گذشته نخستین سری خودروهای هن تنگ X7 طی مراسمی در حضور مدیران صنایع تولیدی عظیم خودرو و برخی رسانه های حوزه خودرو، تحویل مشتریان شد.

1.jpg
در ابتدای این مراسم مهندس بابک وطنخواه مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو با اشاره به اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور اعلام کرد با وجود برخی موانع و مشکلات، دو خودرو فوتون ساوانا و هن‌تنگ X7 بر روی خط تولید عظیم خودرو قرار دارند و به زودی در اسفندماه، خودرو هن‌تنگ X5 نیز به خط تولید اضافه خواهد شد و در حال حاضر مشکلی در تولید خودروها وجود ندارد و طبق برنامه ریزی انجام شده، تمامی محصولات تولید شده توسط عظیم خودرو به دست مشتریان خواهد رسید.

2.jpg
وی افزود با توجه شرایط حاکم بر کشور و تحریم ها، تاخیرهایی نیز در این تولید اتفاق خواهد افتاد که عظیم خودرو نیز مانند دیگر تولید کنندگان از این قضیه مستثنی نیست اما هیچگونه شک و تردیدی در خصوص تحویل محصولات این شرکت وجود نخواهد داشت.

پس از پایان صحبت‌های مدیرعامل شرکت، مراسم تحویل خودرو‌ها آغاز شد و تعداد 5 دستگاه هن‌تنگ X7 همراه با اعطای هدایایی به رسم یاد بود، تحویل نخستین مشتریان شد، همچنین عقیل مصطفایی مدیر فروش این شرکت نیز از ادامه تحویل خودروها به مشتریان به صورت هفتگی خبر داد.

12.jpg

11.jpg

5.jpg

6.jpg

کراس اور هن تنگ ایکس7 در شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو تولید می شود، خط تولید این شرکت می تواند در هر ساعت، 10 دستگاه هن تنگ را تولید کند و در صورت فعالیت در سه شیفت کاری نیز ظرفیت تولید بیش از 150 دستگاه خودرو در روز فراهم خواهد بود.
23.jpg
محصولات هن تنگ نخستین بار در تابستان سال جاری به صورت پیش فروش با تحویل ۱۸۰ روز کاری عرضه شدند که نهایتا روز گذشته، نخستین سری خریداران موفق به تحویل خودرو خود گشتند، در حال حاضر شرکت تولید کننده قیمت نهایی x7 را ۲۹۹ میلیون تومان اعلام کرده است.
18.jpg
برای آشنایی بیشتر با خودروهای هن تنگ، میتوانید در ادامه ویدیو کارولوژی (10): معرفی خودروهای هن‌تنگ در آستانه تولید در ایران  و نیز آلبوم تصاویر مراسم تحویل نخستین سری محصولات هن تنگ را تماشا کنید.
 
 

 

منبع car.ir


نظرات