درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
تا زمانی که واردات ممنوع و بازار در انحصار مطلق مافیای خودرو سازی است اوضاع تغییر نمیکند.حق مردم نیست ماشینهای از رده خارج رو با قیمتهای نجومی بخرند.طرح پنج درصد زیر حاشیه بازار زمانی معنا دارد که کشور در شرایط تحریم نبوده و بازار رقابتی و ورود خودرو با تعرفه منطقی ازاد باش د.وگرنه این مافیا با عرصه قطره چکانی قمتهای بازار رو بالا میبره و بعد فروش فوری زیر قیمت بازار میذاره.همین اقای مو قشنگ از کسانی بود که مصر به ازادسازی قیمت خودرو بود.حالا به جای پاسخگویی به مردم با فرافکنی صحبت از حباب قیمت میکند.
اون زمانی که پراید شد 20 میلیون هم گفتین حبابی بعدش شد 30 تومن گفتین دیگه خیلی حبابیه الان هم شده 50 تومن...ماشالله به این کارشناسان...
تنها دلیل افزایش قیمت خود ، خودروسازان و سو استفاده. از شرایط بهم ریخته اقتصادی میباشد کاملا واضح هست حداقل از روند تحویل خودروها و جالبتر از این در اوج قیمت به یک باره تحویل فوری!..دقیقا بصورت کاملا برنامه ریزی شده قیمتها افزایش یافته،ایجاد توهم نبود قطعات،سیاست کاهش تولید با توجه به افزایش تقاضا دلایل محکمی هست که خودروسازان مقصر اصلی افزایش بیش از حد و غیر متعارف میباشد.
این اقا رییس انجمن قطعه سازان خودش تو قضیه تولید خودرو بی کیفیت مقصر است. برو خجالت بکش.حرف هاتان دیگه ارزشی نداره
***** بی همه چیز، کار خودتو کردی حالا حرف از حباب میزنی*******،خودتو خانوادت با پراید******
ریشه گرانی خودرو، قیمت گذاری خودروسازها بر اساس ۵درصد زیر قیمت بازار است.خودروسازها عرضه رو کاهش میدن تا خودرو در بازار آزاد خوب گران بشه بعد میان براساس ۵درصد زیر قیمت بازار،قیمت گذاری میکنن.
سلام
درود به شرفت دوست عزیز کاملا صحیح گفتی بخدا