1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ایجاد تغییرات جدید در خانواده هیوندای i30 N Line + قیمت

ایجاد تغییرات جدید در خانواده هیوندای i30 N Line + قیمت

4 اسفند 1397
  • 0

هیوندای با معرفی مدل پایه‌ی جدید در بریتانیا اقدام به ارزان‌سازی خانواده‌ی i30 N Line کرده است.


این خودرو قیمت آغازین 19995 پوندی داشته و از پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1 لیتری توربو و گیربکس 6 سرعته دستی استفاده می‌کند. پیشرانه‌ی یاد شده قدرت 120 اسب بخاری و گشتاور 171 نیوتون متری داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 11.1 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعتی می‌شود.

2.jpg
درست همانند i30 N Line با پیشرانه‌ی 1.4 لیتری 140 اسب بخاری، این عضو جدید خانواده نیز استایل ویژه‌ای در بدنه دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سپرهای منحصربه‌فرد، نشان‌های N Line، دو خروجی اگزوز، دستگیره‌های در همرنگ بدنه، پوشش مشکی براق آینه‌های جانبی و رینگ‌های کوچک‌تر 17 اینچی و لاستیک‌های میشلین اشاره کرد.

3.jpg
داخل این نسخه از هاچبک جمع‌وجور هیوندای نیز غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده برند N، صندلی‌های پارچه‌ای و اسپورت N Line و پوشش سقف مشکی دیده می‌شوند. سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی 8 اینچی، رادیو DAB، اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین دنده‌عقب، کروز کنترل و ورود و استارت بدون کلید هم از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌باشند.

4.jpg
همانند تمامی مدل‌های i30، این نسخه هم دارای ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، هشدار توجه راننده و دستیار شروع به حرکت در سربالایی می‌باشد.


با اضافه شدن این نسخه به خانواده تعداد تریم های i30 N Line به 5 تریم رسیده است.

5.jpg

6.jpg

منبع پدال


نظرات