1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر رسمی از سدان الکتریکی جیلی GE11 منتشر شد

تصاویر رسمی از سدان الکتریکی جیلی GE11 منتشر شد

7 اسفند 1397
  • 0

جیلی نخستین تصاویر از اولین خودروی الکتریکی و جهانی خود با کد GE11 را منتشر کرده است.


این خودروساز چینی چند تصویر رسمی از سدان الکتریکی خود را در شبکه‌های اجتماعی و با کپشن “خودروی جدید جیلی GE11، انرژی جدید، لوگوی جدید، الگوی جدید” منتشر کرده است.

3.jpg
جیلی که اولین بار در ژانویه‌ی سال جاری تیزر GE11 را منتشر کرده بود اطلاعاتی از این خودرو را در اختیار اصحاب رسانه قرار نداد و تنها به گفتن اینکه سدان یاد شده ضریب درگ 0.2375 داشته و خودرویی جهانی است بسنده کرد. این خودروساز حالا می‌گوید GE11 محصولی در مقیاس جهانی بوده و تلاش‌های جیلی برای ورود به بازارهای جهانی را گسترده خواهد کرد.

4.jpg
این خودرو در بخش بدنه دارای طراحی فست بک بوده و از جمله ویژگی‌های شاخص آن می‌توان به جلوپنجره‌ی بسته در بخش بالا، سپر جلوی عضلانی، رینگ‌های خاص و چراغ‌های جلو و عقب کشیده و افقی اشاره کرد. این خودروی الکتریکی همچنین دارای دستگیره‌های درب تا شونده و لوگوی جدید جیلی است که ظاهر سه‌بعدی داشته و بی‌رنگ است.

5.jpg
به لطف تصاویر بیشتر منتشر شده در رسانه‌های چینی، ما می‌توانیم طراحی بخش عقب و کابین GE11 را نیز ببینیم. در نمای عقب یک اسپویلر کوچک و تریم کروم با نوشته‌ی جیلی دیده می‌شود که چراغ‌های عقب را به هم متصل کرده است.

2.jpg
داخل کابین هم صفحه لمسی بزرگی دیده می‌شود که داشبورد را در سلطه‌ی خود داشته و کنسول مرکزی مینیمالیستی آن هم تنها دارای کنترلر گردان برای سیستم اطلاعات سرگرمی، دکمه‌ی استارت و دکمه‌ی ترمز پارک می‌باشد.

6.jpg
سدان الکتریکی جیلی GE11 از سه ماهه‌ی اول سال جاری وارد بازار چین می‌شود و ظاهراً طول/عرض/ارتفاع آن به ترتیب برابر با 4736/1804/1503 میلی‌متر داشته و فاصله‌ی بین محوری‌اش هم 2700 میلی‌متر خواهد بود. این خودرو از واحد الکتریکی 177 اسب بخاری سود برده و حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعتی دارد.

8.jpg

7.jpg

9.jpg

منبع پدال


نظرات