1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دیده شدن پژو 2008 جدید با عناصری از 208 + عکس

دیده شدن پژو 2008 جدید با عناصری از 208 + عکس

8 اسفند 1397
  • 0

پژو به تازگی نسل جدید 208 فوق کوچک را معرفی کرده و گام منطقی بعدی برای این خودروساز فرانسوی، معرفی همتای شاسی بلند آن یعنی 2008 است.

مجموعه جدیدی از تصاویر درز کرده تایید می کنند که برنامه ساخت این خودرو به خوبی در حال انجام است چرا که نمونه های اولیه فاش شده دارای بدنه و چراغ های تولیدی هستند.

3.jpg

شاید جای تعجب نباشد اگر این کراس اوور دارای طراحی بدنه الهام گرفته از 208 باشد. این امر مخصوصا در قسمت جلوی خودرو مشهود است که شکل چراغ های جلو و سه نوار LED کوچک تعبیه شده در آن ها تقریبا بین هر دو خودرو مشترک است. باید دید LEDهای دید در روزی که از چراغ های جلو به سمت سپر کشیده شده اند در 2008 نیز استفاده می شوند یا خیر.

عکاسان مخفی برای اولین بار موفق به ثبت تصاویری از کابین این خودرو نیز شده اند. داشبورد این خودرو تقریبا شبیه به 208 جدید است و گمان می رود ساختار تبلت شکل نمایشگر در کنسول وسط آن نیز دیده شود در حالی که مجموعه ای از دکمه های فیزیکی زیر این نمایشگر قرار می گیرند.

419.jpg

به نظر می رسد این نمونه اولیه 2008 که در حال تست در جاده های برفی به همراه DS3 Crossback جدید دیده شده، دارای یک موتور احتراق داخلی قدرتمند است. ساختار اگزوز دوقلو در پشت این خودرو می تواند کمی عجیب به نظر برسد اما در واقع حاکی از چیزی متفاوت از موتورهای سه سیلندر پایه در زیر کاپوت آن است.

با توجه به رونمایی اخیر 208 جدید، گمان می رود 2008 نوین قبل از پایان سال جاری یا اوایل سال آینده معرفی شود.

2.jpg

4.jpg

 



نظرات