1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. برگزاری نشست ویژه مجلس برای افزایش قیمت خودرو

برگزاری نشست ویژه مجلس برای افزایش قیمت خودرو

8 اسفند 1397
  • 7

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از برگزاری نشست ویژه کمیسیون اصل ۹۰ برای افزایش قیمت خودرو خبر داد.

بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون اصل نود امروز با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، شرکت‌های خودروسازی، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تعزیرات و سازمان بازرسی جلسه‌ای خواهد داشت.

وی افزود: قرار است در این جلسه به موضوع افزایش قیمت خودرو و نابسامانی در این بازار رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: موضوع نابسامانی خودرو و به ویژه نحوه عرضه خودرو و تعهداتی که خودروسازان در قبال پیش فروش‌های خود داشتند و همچنین افزایش قیمتی که خود خودروسازان عامل این افزایش قیمت هستند، قرار است در نشست ویژه امروز بررسی شود.

پارسایی بر همین اساس اضافه کرد: البته موضوع فروش‌های نقدی و بهره‌برداری از فرصت‌هایی که خود به وجود می‌آورند نیز مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت.

منبع ایسنا


نظرات

  • ناشناس ناشناس (9 اسفند 1397 ساعت 21:00)

    دین کجاست .قران کجاست. تا کی ظلم
    ظ.............ا........ل.......م. .....ا....ن

  • امیدوار امیدوار (9 اسفند 1397 ساعت 20:01)

    نمایندگان کاری نمیکنند چو ن خودشون شاسی بلند سوار، هستند..

  • علی علی (9 اسفند 1397 ساعت 13:42)

    نمیدانم چرا نمایندگان مجلس ورسانه ها به داد مردم بخاطر گرانی خودرو نمیرسند این گرانی خودرو روی تمام اجناس وخدمات تاثیر گذاشته

  • داود داود (9 اسفند 1397 ساعت 01:58)

    واقعا کشور مسئول نداره رسیدگی کنه چه وضع شه اخه مگه تمام خودرو از اونور میاد که همگام با دلار ۳برابر شده نهایت ۲۰تا۳۰درصد ارزبری داره .جای تاسف داره تو کشوری زندگی میکنم که هروز قیمت خودرو ۱میلیون میره روش

  • Saeed Saeed (8 اسفند 1397 ساعت 22:37)

    با سلام اگر بررسی دقیقی در رزومه کاری اکثریت نمایندگان مجلس انجام بشه عمدتاً مدارک تحصیلی نامتناسب با کار نمایندگی مجلس قانونگذاری دارند و ترکیب مجلس شایسته باید شامل اکثریت حقوقدان،اقتصاددان،مدیریت و سیاستمداران برجسته، با سابقه درخشان و بدون هیچ تخلفی هرچند کوچک مثل رانندگی وغیره باشند و اقلیتی از آنها نیز باید در حوزه آموزش،پزشکی،صنعت وغیره تخصص داشته باشند تا بتوان کمیسیون های تخصصی توانمند و مطمئن و متخصص به ویژه در حوزه قانونگذاری داشت و خروجی‌های آنها بهترین برجسته ترین تصمیمات ممکن را در کشور در بر داشته باشد. نمایندگانی که در حال حاضر در مجلس هستند اکثریت افرادی با سوابق کاری و مدارک علمی درجه سه در کشور هستند.اکثریت نمایندگان در رشته های متفرقه مثل معارف ،کتابداری،ادبیات وو... از دانشگاههای غیردولتی شهرستان های دورافتاده هستند و با تشکیل کمپین‌های سیاسی با اهداف عملیاتی بومی و منطقه ای به مجلس راه یافتند و با اهداف قانونگذاری بسیار فاصله فکری دارند و بیشتر درگیر مسائل کشور هستند و بعضاً با روشهای لابی گری، استخاره و رویکرد جناحی رای میدهند. لزوم بازنگری اساسی و سختگیری شدید در قوانین کاندیداتوری نمایندگی بسیار اولویت دارد.

  • حسن حسن (8 اسفند 1397 ساعت 16:02)

    خدا وکیلی روشون میشه بازم از افزایش قیمت حرف بزنن . به سنگ پا قزوین گفتن زکی

  • صفدر صفدر (8 اسفند 1397 ساعت 15:26)

    واقع خجالت بکشید از این مدیریت .اما شما این کار نیستید