1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی پیکاپ راش رپتور جدید 520 اسب بخاری

معرفی پیکاپ راش رپتور جدید 520 اسب بخاری

با وانت غول پیکر راش رپتور 2019 آشنا شوید
13 فروردین 1398
  • 0

در دنیای پیکاپ های سریع و با ابهت، فورد رپتور یک گزینه‌ی کاملاً برجسته است. نیروبخش این هیولا پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری اکوبوست است که قدرت 450 اسب بخاری و گشتاور 691 نیوتون متری داشته و قدرت آن را می‌توان در حد و اندازه‌های پورشه کاین توربو 2002 دانست.
اگرچه قدرت 450 اسبی برای یک پیکاپ کاملاً کافی و حتی زیاد است اما راش ایده‌های دیگری داشته و به همین خاطر است که از سیستم ارتقای پیشرانه سود برده است. این سیستم مواردی همچون اگزوز جدید، کیت ورودی هوای سفارشی و برنامه‌ریزی دوباره‌ی ECU را به پیکاپ فورد اضافه می‌کند.
پکیج راش قدرت پیشرانه را به 522 اسب بخار و گشتاورش را به 766 نیوتون متر رسانده که بنا به گفته‌ی این تیونر به معنی افزایش پرفورمنس، پاسخ پدال گاز و قابلیت سواری آن است.
از دیگر اصلاحات پیکاپ راش می‌توان به سیستم اگزوز سفارشی اکسل بک برای ایجاد صدای اسپورت تر، رینگ‌های 20 اینچی مشکی، لاستیک‌های بی اف گودریچ 35 اینچی و برخی تغییرات بصری همچون پکیج گرافیکی راش با طرح‌های گوناگون اشاره کرد.
داخل کابین هم پشت آمپرهای متفاوت، پشت‌سری‌های راش و نشان‌های سریال دار به چشم می‌خورند که یادآوری می‌کنند پشت فرمان یک فورد رپتور استاندارد قرار نداریم.
جک راش مؤسس این کمپانی می‌گوید:
راش رپتور 2019 تواناترین خودروی آفرود ما تا به امروز بوده است. این خودرو از یخ گرفته تا برف و صحرا و بیابان می‌تواند تمامی مسیرها را پشت سر بگذارد مخصوصاً که هم‌اکنون با پکیج ارتقای پیشرانه در دسترس است.

منبع پدال


نظرات