1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. احتمال ساخت نسخه مخصوص Lewis Hamilton از مرسدس AMG One

احتمال ساخت نسخه مخصوص Lewis Hamilton از مرسدس AMG One

احتمال ساخت نسخه مخصوص Lewis Hamilton از مرسدس AMG One + عکس
4 فروردین 1398
  • 0

خودروی مرسدس AMG One یک ابرخودروی سنت شکن محسوب می شود.

این خودرو با قدرت 1000 اسب بخاری به طور قابل توجهی سریع است. موتور 1.6 لیتری توربو V6 گرفته شده از فرمول یک و موتور برقی این خودرو فراتر از مرزها هستند. در حالی که تنها 275 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد که البته همگی نیز پیش فروش شده اند، این خودرو بسیار انحصاری است. لازم به ذکر است که One فعلا هنوز یک نمونه اولیه است و گمان نمی رود مدل های تولیدی آن حداقل تا سال آینده دیده شوند. با این حال، Lewis Hamilton، قهرمان فرمول یک معتقد است AMG می تواند این خودرو را بهتر کند.

 2.jpg

بر أساس گزارشی جدید گفته می شود Hamilton به ساخت نسخه ای مخصوص از این خودرو تمایل دارد. البته این نسخه مخصوص صرفا یک خودرو با لوگوهای متفاوت و رینگ های متمایز نخواهد بود. Hamilton خودرویی با قدرت و صدای بیش تر به همراه تغییراتی اندک در بسته ارتقایی بدنه را در ذهن دارد. در واقع Hamilton این ایده را به AMG داده و اکنون این ایده در حال بررسی است.

وی اظهار داشت: "دلیلی برای عدم ساخت این مدل وجود ندارد، چرا که ما در مسابقات جهانی پیروز بوده ایم. فراری همیشه یک برچسب مسابقات جهانی روی خودروهای خود دارد و ما نیز باید به میراث خود افتخار کنیم و این امر باید بخشی از این خودرو باشد."

هنوز مشخص نیست که این ایده تحقق یابد اما در صورت اجرایی شدن آن نیز جای تعجب نخواهد بود.



نظرات