درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خودروساز ایرانی مطابق میل خود با پایینترین کیفیت و با گرانترین قیمت آن را به خورد مشتری بدهد
این جمله شمارو باید بزرگ با طلا بنویسن بزنن به برجهای آزادی و میلاد
احسنت که حرف حق رو زدی
چهل سال است که همین حرفها را می زنید و هیچ راه علاج برای آن پیدا نکرده اید صنعت خودرو سازی به صنعتی مافیایی تبدیل شده است که راه تقلب و چپاولگری را در پیش گرفته است و رضایت مشتریان.نیز هیچ گونه اهمیتی برای آن ندارد در این چند سال تا جایی توانسته اند مردم را فریب داده اند و خودروهای بی کیفیت خود را روانه بازار کرده اند و جان بسیاری از مردم را به مخاطره انداختهاند
خدایی دمت گرم دقیقآ به اصل ماجرا اشاره کردی بومی سازی کشک هست درست ترش اینه شما قطعات خوتو بیار ماهم میریم از برادرای چینی قطعات بی کیفیت میاریم وحق دلالی خودمونو میبریم در نهایت دودش میره تو چشم مصرف کننده از لحاظ قیمت وکیفیت و خودروساز درست درمون هم نمیاد تو این کشور چون اعتبارشو از سر راه نیاورده هیچ ربطی به تحریم هم نداره و اسمش خود تحریمی هست..
پراید در اصل محصول ارزون و به درد نخور فورد بود که دور انداخته شد و کره ایها اون رو از سطل آشغال پیدا کردن و با افتخار شروع کردن به مونتاژ و کپی اون در کیا ! بعد همین ماشین مزخرف رو قالب کردن به ایرانیها و الان سه دهه ست که داره با پایین ترین کیفیت جهانی در ایران تولید میشه !! همین اتفاقات برای بقیه خودروها هم میفته . مثلا لوگان که ارزونترین ماشین اروپا بود با طراحی دو دهه قبل داچیای رومانی الان داره بالای صد میلیون معامله میشه درحالیکه در خود رومانی احتمالا هیچ کسی حاضر نیست پول یک همبرگر رو برای این ماشین بده !!!
واقعاً گل گفتی