1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ورود دنای بدون آپشن ایران خودرو به بازار + قیمت

ورود دنای بدون آپشن ایران خودرو به بازار + قیمت

15 اسفند 1397
  • 7

طی هفته جاری خودروی دنای معمولی با کد کلاس 70112 از سوی ایران خودرو وارد بازار شد.

این تیپ از خودروی دنا فاقد آپشن‌هایی چون کروز کنترل و رینگ آلومینیومی است و هم اکنون در بازار حدود 108 میلیون تومان قیمت دارد.

بعد از تحریم‌های اعمال شده بر صنعت خودرو ایران، بسیاری از محصولات شرکت سایپا و ایران خودرو با کسری آپشن به بازار عرضه می‌شوند.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 



نظرات

  • جواد جواد (19 اسفند 1397 ساعت 06:55)

    خاک برسر مهندسین و مدیران عامل شرکت بیسواد ایران خودروکنم چون پیکان به آن عزمت را از سال 48 تا 85مونتاژکردند بدون عرضه ی یک تغییر ظاهری وکوچک خاک برسرتان کنم حتی درظاهرداخلی اتاق ماشین هم نتوانستند تغییری بدهند ..
    امروز هم اسم با مسمای دنا را یک عده بیسواد بی بنیه روی چند قطعه فلز گذاشته اند به اسم ماشین دزد چه می فهمد که آپشن یعنی چه .... مثل مرغ وگوشت گاو گاوان آنهاراهم به مردم عزیز ایران روا نمی بینند بلکه با همکاری قوای مسلح می دزدند و به کشورهای سوسماری روانه می کنند ...

  • علی علی (15 اسفند 1397 ساعت 22:48)

    تازه این ماشین پر آپشن شون بوده ، ببین با ۲۰۶ و ۴۰۵ و سمند و رانا میخوان چیکار کنن. حتماً اونا که آپشن ندارن رو بدون فرمون و لاستیک میخوان تحویل بدن.

  • پیشگو پیشگو (15 اسفند 1397 ساعت 13:17)

    مارگزیده دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشه. دوستان عزیزم درد همه ما یکی هست. تجربه تلخ گذشته فرصت طلایی برای آینده. برای همیشه داغی پشت دستم گذاشتم که دیگه از خودروساز ماشین نخرم هروقتم خواستم ماشینما عوض کنم به اندازه توانم پول جمع میکنم توی بازار دست دو کم کارشا حالا هرچقدر هم که گرون باشه اونیا که باب دلمه و دوسش دارم میخرم بهترین مزیتشم اینه که فروشنده تمام سختیاشا طی کرده و یه لقمه آماده چرب ونرم میده دستم. یاحق

  • علیرضا علیرضا (15 اسفند 1397 ساعت 12:43)

    به نظرم که خیلیم ماشین خوبیه ... ببینید روی لوگوی فرمونش پلاستیک داره ....

  • ناجی ناجی (15 اسفند 1397 ساعت 09:13)

    چون میدونه اگه گاری هم تولیدکنه مردم واسش صف میبندن.امامقصرمردم کم عقل ایران که بانخریدن این ارابه های مرگ کاری کنن که محصولات ایران ول رو وشاشپاش رودست شرکت بمانه وخودشون التماس مردم کنن. اماافسوس که نمیشود.

  • علی علی (15 اسفند 1397 ساعت 08:46)

    سلام. خدا را بابت تحریم ها شاکرم که با توجه به تمام سختی هایی که دارد حداقل دست خودرو سازان را نسبت به ادعای تولید ملی رو کرده و نشان می‌دهد که به بهانه تولید ملی در حال سرکیسه کردن مردم هستند.

  • فرزاد فرزاد (15 اسفند 1397 ساعت 08:01)

    یعجوج و معجوج بی دندون ۱۰۸ میلیون تومن!!!یعنی بجای مزراتی باید دنازرتی خرید در آن کشور اسلامی!